VetleRsport Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg skal kanskje kjøpe en Shuttle pc. Er det noen her på forumet som vill lage et oppsett for meg. Den skal ikke være veldig dyr. Den skal klare litt men ikke krevenes spill. Den hadde jeg tenkt til å bruke som bilde redigering / film redigering men trenger ikke det dyreste skjerkortet, harddisk holder med 200gb. Trenger ikke være dvd rom i den det kjøper jeg en ekstern dvd rom. Håper at noen har tid ti å lage et lite oppsett til meg. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 My har du tenkt å bruke da? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Tja.. hva er billig pris på en sånn data da? si bare ca pris Endret 7. april 2007 av volvo240_r Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Hvis jeg sier 8 lapper da. får jeg en god Shuttle til den prisen da eller? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Er det nøtt til å være en shuttle eller kan det være en pc med vanlige komponenter bare i shuttle størelse ? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Er det nøtt til å være en shuttle eller kan det være en pc med vanlige komponenter bare i shuttle størelse ? 8323755[/snapback] Bare den er like liten som en Shuttle så er dett ok det. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Må nesten spørre om med eller uten skjerm, tast. og mus ? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Jeg skal ha uten: Skjerm, mus, tastatur, harddisk og OS og programvare etc. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ja da er resultatet klart Shuttle aktig PC Den skal gå ann å klokke litt også og er du heldiog klarer du oppi E6700 hastigheter (330*8=2640Mhz) Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Takker Er det noe sted man kan få kjøpt sånne dataer? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Er det noe sted man kan få kjøpt sånne dataer? Kunne du forklart deg litt nærmere Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Et sted eller en butikk som du kan kjøpe de færi bygd. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Vet om netshop og komplett som gjør det. Det går jo ann sende Amentio en mail å høre om de setter sammen for en liten penge ... Ellers er det ike noe problem det er så lekende lett så Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Vet om netshop og komplett som gjør det.Det går jo ann sende Amentio en mail å høre om de setter sammen for en liten penge ... Ellers er det ike noe problem det er så lekende lett så 8328182[/snapback] Takk for svaret! Neida bare lurte på om jeg fikk kjøp noen ferdige. Men jeg klarer å sette sammen en data selv. Det er ikke veldig vanskelig. Men takker for det du gjorde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå