Knebel Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Pandemic kommer med en litt annerledes variant av de typiske WW2 fps'en. Her skal man sabotere fremfor å plaffe i vei. Liker settingen med svart hvitt segmenter. Hvem vet, kanskje det er en level med "Heltene fra Telemark" eller Max Manus hjemmelagete torpedoer? Hva med Shetlands Larsen og "Senk Tirpitz"! Det hadde vært greier det.. http://ps3.qj.net/Screenshots-of-Pandemic-...pg/49/aid/88664 Håper vi får se det på alle konsoller.. Hvasynes dere? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Likte også vrien med svart hvitt og farger som kommer etterhvert som man løser missions. Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Ser bra ut! Insomniac som utvikler også.. Hmm Kan jo hende de skal prøve seg på X360 denne gangen siden de er opptatt med R&C til ps3! EDIT: Glem det... Leste feil! På bildene står det "Insomniacs Saboteur Screenshots" så jeg trodde det var de som lagde det.. Endret 7. april 2007 av vict0r Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 interview and gameplay movie at gamespot.com coming on next-gen konsoller sier han på slutten, det betyr vell begge 2 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Dette kan faktisk bli et interessant WWII-spill! Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Sånn med en gang minnet det meg om Hidden & Dangerous som jeg spillte for noen år siden på PC. Var ca. samme opplegget med sniking og å planlegge sabotaje uten å bli sett. Digget det da, og kommer sikker til å digge det nå også Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Dette her såg da høgst intressant ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå