Gjest Gjesten Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) hei, idag når jeg skulle på toalettet, la jeg merke til at avføringen min var kliss (klissete) og noe gjennomsiktig/lysoransje, er akkurat som sperm før dette merket jeg at jeg hadde vondt i magen og løs mage.. hva i allverden er dette for noe? er dette noe å oppsøke lege for? har ikke spist noe utenom det vanlige idag.. på forhånd, takk =) Edit: Emnetittel redigert av moderator Endret 7. april 2007 av darkness| Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) er dette virkelig seriøst ? Dra til legen med en jævla gang ! Klara klok er jo sjuk! Fant ingenting på "Peniros Hexplyse" på verken google.com eller wikipedia. Endret 6. april 2007 av Hurt Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Det høres ut som det som ganske enkelt kalles slim i avføring. Jeg har hatt masse problemer med magen i det siste, og hver gang jeg har vært hos legen har legen spurt om jeg har hatt slim i avføring (jeg har aldri hatt det). Ville nok tatt en tur til lege om jeg var deg. Husker jeg ikke feil sa legen noe om at han ikke trodde det var noe galt med galleblæren min siden jeg ikke hadde slim i avføring. Muligens det som er problemet ditt? Lenke til kommentar
Gjest Gjesten Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ånei... Vet ikke hva jeg skal gjøre, har jo ikke mulighet til å gå til lege før på tirsdag av og til nå får jeg så vondt at jeg knapt klarer å stå oppreist Er det ikke noen nettsider der man kan spørre legeer? noen som har link? please? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Legevakta neste tror jeg. Magesmerter er aldri bra. Man bør alltid oppsøke lege så fort som mulig. Det kan være mye rart. Blindtarm, milt, galleblære, etc. doktoronline er det vel noe som heter tror jeg. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg skjønner faen ikke hva folk baler med! GÅ TIL LEGEN! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Tenker over svært mange ganger på hvor langt folk vil gå for å spørre på forumet før de går til legen. "Ahh, jeg falt på en kniv, hva skal jeg gjøre?" 10 min senere: 1. post: LOLOL Er du seriøs? 20 min senere: 2. post: Bare køddefolk, ffs! *Trådstarter dør* 60 min senere: 3. Post: KOM DEG TIL LEGEN 2 Dager senere: 4. Post: Lurer på hvor det ble av trådstarter. Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 jeg har tatt ultralyd av pungen hos en gammel dame på sykehuset, i tillegg 4 andre som studerte den samme dag... tror neppe "slim i avføring" er noe problem.... "Just do it" som det står så fint.... Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 hei, idag når jeg skulle på toalettet, la jeg merke til at avføringen min var kliss (klissete) og noe gjennomsiktig/lysoransje, er akkurat som sperm før dette merket jeg at jeg hadde vondt i magen og løs mage.. hva i allverden er dette for noe? er dette noe å oppsøke lege for? har ikke spist noe utenom det vanlige idag.. på forhånd, takk =) Edit: Emnetittel redigert av moderator 8323311[/snapback] Ut fra det du beskrev, virker det som om du har Irritative bowel syndrom.Gallestein eller bilestasis gir lange kroniske smerter og gullsott, Irritative bowel syndrom kommer mest PGA stress eller allergi mot mat. Lenke til kommentar
Hjertevarm Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Dette kan være veldig, veldig mye. Antar siden du ikke nevner noe at det ikke er noe synlig blod i avføringen din. Men slik ut fra det du skriver; Lever, Galleblære/galleveier, tarmsykdommer/tarmbetennelse (f.eks Ulcerøs Colitt, Chrons osv), intoleranse (cøliaki, laktose etc) Det at du har smerter i magen i tillegg, er tydelig tegn på at noe er feil. Har du målt feberen? Kvalme? Jeg føyer meg i rekken med de fleste her; du MÅ komme deg til legen. Forvent ikke at noe skjer fort. Det gjør det selden med avføring/tarm-problemer. (Med mindre det er blindtarmen) Men å få tatt noen greie blodprøver og avføringsprøve bør være prioritert. Legen bør også klemme litt på magen din, for å kjenne etter forstørrelser. Håper du får rask og kyndig hjelp, og får snakke med noen som har greie på dette. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå