cerice Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Tror ikke jeg hadde orket å se på wrestling hvis det var 100 % ekte. Det hadde blitt for brutalt. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Tror ikke jeg hadde orket å se på wrestling hvis det var 100 % ekte. Det hadde blitt for brutalt. Å se på er en ting, men ikke tale om om jeg hadde deltatt i en 100% ekte wrestling kamp. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Absolutt fake. Saa faktisk et intervju av en proff wwe wrestler som sa at "people dont ask if seinfeld is real or not", "we are in the entertaintment-business". Han maatte jo selvsagt poengetere at det ER en t0ff sport og at det fysisk krevende. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det er en grunn til at de ikke fikk lov til å markedsføre seg som idrett i USA, og kom fram til frasen "Sports entertainment". Ellers er jeg skuffet over at ingen har sett Liar Liar her: "Is wrestling real?" "In the olympics yes, on channel five no." Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Resultatene i wrestling er forutbestemt og wrestlerne sloss ikke irl. Men smerten, skadene og brutaliteten er ekte. Om noen ønsker å diskutere med folk som har skikkelig peiling, sjekk ut norges største wrestlingforum, www.wrestlingforumet.com Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Se på "Necro Butcher" f. eks. Han er helt sinnsyk! Han er nærmest heldekka av blod etter hver kamp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå