Gå til innhold

Infected Mushroom: info- og diskusjonstråd

embark

Anbefalte innlegg

Genrer inne trance/techno er like obskurt som genrer innen metal for en som aldri har brydd seg om metal. Speed metal, black metal, death metal osv.

Progressive Trance, psytrance, hardtrance, darkpsy, dittpsy, dattpsy..så du må ikke forvente at folk som ikke har peil ikke skjønner forskjellen og bare kaller alt for techno.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Genrer inne trance/techno er like obskurt som genrer innen metal for en som aldri har brydd seg om metal. Speed metal, black metal, death metal osv.

Progressive Trance, psytrance, hardtrance, darkpsy, dittpsy, dattpsy..så du må ikke forvente at folk som ikke har peil ikke skjønner forskjellen og bare kaller alt for techno.

8383497[/snapback]

Jeg bryr meg om begge deler å er veldig nøye når det gjelder å dele opp etter genrer :)

Noen genrer innen Metal takler jeg bare ikke , som prog å extreme

Noen genrer innen det elektroniske takler jeg heller ikke

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Takeoffen på tittelsporet er noko av det drøyaste eg har høyrt. Den er så heftig at det skulle ikkje ha vore lov. =D

8625439[/snapback]

Enig, helt herlig takeoff. Siden du liker den, hør også på Overload av Talamasca. :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

digg dét og. Nettopp fått meg Dali Concept gulvstående høyttalere med nad forsterker. Wee, tar av! Tror jeg plager vettet av de i leiligheten under :) Naboene lurer vel åp hva slags freaker som bor oppi huset der, hehe..

Tross alt musikk for de spesiellt interesserte.

Endret av empatiy
Lenke til kommentar

Infected er fantasktisk bra på sitt beste! For meg står forsatt B.P. Empire sterkt som deres beste album. Men Eleation Staion som ble nevnt her, er nok den beste sangen, sammen med Dancing with kadafi.

I tillegg kan det vel nevnes at IM har utrolig bra lyd på platene sine :)

Lenke til kommentar

Er nylig blitt Infected mushroom-fan ;) sier bare ett ord om de: Fantastisk!

Hører på de hele tiden, men den garantert tøffeste sangen til IM er Artillery ;) På en bra andre plass ligger Heavyweight og Becoming insane ;) Den Dancing with kadafi var og veldig RÅ :D Nydelig bass sammen med mine Cerwin Vega 15 tommere :D Og som tideligere nevnt. KVALITETEN ER PÅ TOPP :D helt super duo ;D Keep up the good work :D

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Jeg liker låten Dracul. Både pga samplingene i starten og den fine groovy biten. Men den var kjip i Audiosurf, bare en laaang oppoverbakke.

Det som er litt morsomt er at Amit kom fra death metal-scenen før han joina IM for fullt. Virker som heavyrockere har lettere for å skjønne IDM, eller psytrance-musikk. Fordi det er såpass ekstremt at vi forbinder det med metal også. Akkurat som at mye klassisk musikk kan gi samme mektige følelsen som et bra metalband.

Men jeg vet ikke hvor populært det er å bumpe ett år gamle tråder.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Infected Mushroom har en del fet musikk, men har egentlig gått litt lei av dem etter et "overforbruk" i sommer.. :p Hørte nesten bare på IM gjennom hele sommerferien. Men av sangene deres så elsker jeg "Becomming Insane", "Artillery", "Converting Vegetarians" og deres egen remix av "Deeply Disturbed".. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...