Bytex Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Genrer inne trance/techno er like obskurt som genrer innen metal for en som aldri har brydd seg om metal. Speed metal, black metal, death metal osv. Progressive Trance, psytrance, hardtrance, darkpsy, dittpsy, dattpsy..så du må ikke forvente at folk som ikke har peil ikke skjønner forskjellen og bare kaller alt for techno. Endret 14. april 2007 av Bitex Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Genrer inne trance/techno er like obskurt som genrer innen metal for en som aldri har brydd seg om metal. Speed metal, black metal, death metal osv. Progressive Trance, psytrance, hardtrance, darkpsy, dittpsy, dattpsy..så du må ikke forvente at folk som ikke har peil ikke skjønner forskjellen og bare kaller alt for techno. 8383497[/snapback] Jeg bryr meg om begge deler å er veldig nøye når det gjelder å dele opp etter genrer Noen genrer innen Metal takler jeg bare ikke , som prog å extreme Noen genrer innen det elektroniske takler jeg heller ikke Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Har hørt gjennom den nye cd'en og må si at den er bra. Trodde ikke den var så bra med en gang, men har nå hørt gjennom hele albumet og det overrasket meg. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg har nylig blitt "infected", og det er helt ærlig det beste som har skjedd meg på lang, lang tid. Det er bare to ord som kan beskrive Infected Mushroom: Pure Euphoria. Herlig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Nja, mye er dønn kjedelig, som i alle andre genrer av musikk. Men de har noen skikkelige godlåter. Det er noen fete liveopptak på nettsida deres. Lenke til kommentar
ponnikos Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Synes Vicious Delicious høres bra ut hittil. Eneste jeg ikke takler helt er rappingen i Artillery. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Takeoffen på tittelsporet er noko av det drøyaste eg har høyrt. Den er så heftig at det skulle ikkje ha vore lov. =D Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Takeoffen på tittelsporet er noko av det drøyaste eg har høyrt. Den er så heftig at det skulle ikkje ha vore lov. =D 8625439[/snapback] Enig, helt herlig takeoff. Siden du liker den, hør også på Overload av Talamasca. Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Skaffet meg nettopp Converting Vegetarians.. Den er bare.. helt.. har ikke ord. Jeg er frelst i hvert fall. Gud som jeg trippet til "Shakawkaw". Skulle ønske det fantes en extended versjon av den, noen som vet? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Ganske kult å høre på høyt i headsettet på en sen kveld. Rimlig sykt og ganske bra Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) digg dét og. Nettopp fått meg Dali Concept gulvstående høyttalere med nad forsterker. Wee, tar av! Tror jeg plager vettet av de i leiligheten under Naboene lurer vel åp hva slags freaker som bor oppi huset der, hehe.. Tross alt musikk for de spesiellt interesserte. Endret 13. juni 2007 av empatiy Lenke til kommentar
Sleipulf Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Infected er fantasktisk bra på sitt beste! For meg står forsatt B.P. Empire sterkt som deres beste album. Men Eleation Staion som ble nevnt her, er nok den beste sangen, sammen med Dancing with kadafi. I tillegg kan det vel nevnes at IM har utrolig bra lyd på platene sine Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Er nylig blitt Infected mushroom-fan sier bare ett ord om de: Fantastisk! Hører på de hele tiden, men den garantert tøffeste sangen til IM er Artillery På en bra andre plass ligger Heavyweight og Becoming insane Den Dancing with kadafi var og veldig RÅ Nydelig bass sammen med mine Cerwin Vega 15 tommere Og som tideligere nevnt. KVALITETEN ER PÅ TOPP helt super duo ;D Keep up the good work Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Må nesten bumpe denne tråden litt, har blitt fullstendig hektet på Infected Mushroom i det siste! Er ikke noen stor techno-fan, men dette her var jo supert! Siluman og Symphonatic er nok mine to favorittlåter for tiden! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Jeg liker låten Dracul. Både pga samplingene i starten og den fine groovy biten. Men den var kjip i Audiosurf, bare en laaang oppoverbakke. Det som er litt morsomt er at Amit kom fra death metal-scenen før han joina IM for fullt. Virker som heavyrockere har lettere for å skjønne IDM, eller psytrance-musikk. Fordi det er såpass ekstremt at vi forbinder det med metal også. Akkurat som at mye klassisk musikk kan gi samme mektige følelsen som et bra metalband. Men jeg vet ikke hvor populært det er å bumpe ett år gamle tråder. Endret 12. april 2008 av Bytex Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hører på Dracul nå, bra låt! Ah, hører en del på Death Metal selv, så er sikker derfor Infected Mushroom falt så lett i smak. Bra er det uansett! Nja, nå er jo tråden strengt tatt 10 måneder gammel. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ah... IM er bra. Oppdaget dem for noen dager siden. Digger låtene Bombat og Vicious Delicious. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det lille jeg har hørt av IM har vært rimelig bra. Becoming Insane er grom så det holder. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Infected Mushroom har en del fet musikk, men har egentlig gått litt lei av dem etter et "overforbruk" i sommer.. Hørte nesten bare på IM gjennom hele sommerferien. Men av sangene deres så elsker jeg "Becomming Insane", "Artillery", "Converting Vegetarians" og deres egen remix av "Deeply Disturbed".. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 kjøpte vicious delicious når eg var i polen/tyskland eit par veker tilbake, med ein gong eg hørte songane blei eg overraska! utrulig stilig!! beste songen eg syns er heavyweight nesten einaste eg har hørt på i det sista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå