DanielL Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Har en Proson Blackbird 8 sub som jeg har brukt siden sist sommer med Pioneer VSX-515(Sorry at den siden er på fransk, fant ikke noe på norsk.) Vet nesten ikke hvordan jeg skal forklare problemet, skjønner ikke helt selv. Men det som er poenget er at jeg ikke får suben til å fungere. Har sjekket alle innstillinger på receiveren og den sier at suben er tilkoblet. Men når jeg skrur den på durer den bare som et helvete, ingen dunking what so ever. har også sjekket ledning på begge sider, at de sitter der de skal og at den ikke er brutt noe sted. Blir rett og slett ikke smartere på dette :S Noen med teorier om hva jeg gjør feil/er galt? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Et døgn og fortsatt ingen med peiling Nei,virker som jeg rett og slett må gi op det her :!: Får teste den på en annen receiver da, tror mer det er noen innstillinger det er noe galt med enn selve suben. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 kan virker som kabelen mellom subbe og forsterkeren har fått seg seg en knekk , eller ikke er sikklig tilkoblet . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå