erikstein Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Vurderer å skaffe meg en platinium lisens på de nye poc spella..noen som har kjøpt en lisens allerede? Hva syntes dere om spillet? selv digget jeg den meget ulovlige kopien jeg engang hadde på amiga :smile: Men det var jo tidlig på 90 tallet..hehe Nesten sånn at jeg kunne tenkt meg en Pirates 3D f.eks ikke bare POC 3D Noen som vet om det finnes pirates 3d f.eks eventuelt lignende spill? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Wow! Takk for tipset. Dette må jeg kikke nærmere på. :smile: Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 jeg syntes det ser genialt ut..men har ikke betalt ennå, vil tenke meg om til imorra. Ihvertfall, så er 40 Euro bare 292,58,- så det er jo ikke snakk om mye penger egentlig... Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 hmm... tror det har kommet noe lignende Pirates, husker ikke helt hva det heter... Tror det var hogs of war eller no sånt :???: Uansett det burde jo komme en ny versjon av pirates da, det var konge tøft! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Ports Of Call 3d den er ute nå :grin:x2 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Hvor finner jeg dette geniale spillet ?? Jeg savner det sårt. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2002 http://www.portsofcall.de må kjøpe lisens på spillet da, noe jeg syntes er helt rettferdig :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå