saluttknall Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hei folkens! Her vil jeg vite hva dere synes om brukeren min. Kom med både positiv og negativ kritikk og alt tas imot med superstor takk. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg synes du virkelig veldig useriøs. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 i og med du lager en slik post, for å finne ut hva folk tror om deg, ser jeg på deg som en slags ''nervøs-paranoid'' type... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 i og med du lager en slik post, for å finne ut hva folk tror om deg, ser jeg på deg som en slags ''nervøs-paranoid'' type... 8322571[/snapback] Du glemte "med dårlig selvtillit."? aner ikke hva jeg syns om deg, aldri sett deg før. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hehe Vi kan ikke tillate oss slike tråder, ellers vil alle ha personlige meninger om seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg