Amored Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) 10. april blir det mulig å laste ned 8 nye spillbare personer til Marvel Ultimate Allance, via Xbox Live. - 4 nye "heroes". - 4 nye "villains". Vil du vite hvilke, se spoilerteksten. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Heroes: - Hulk - Hawkeye - Nightcrawler - Cyclops Villains: - Dr. Doom - Sabretooth - Magneto - Venom Det kommer 3 forskjellige "pakker": - 4 "heroes" = 500 MS poeng - 4 "villains" = 500 MS poeng - Alle 8 = 800 MS poeng Jeg gleder meg! Endret 7. april 2007 av Amored Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Beklager dobbelpost, men er det noen som har sett noe til dette enda? Finner det ikke på Marketplace Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 lucky lacky boys'n'girls.. skulle likt å se dette på ps3 også :\ Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Beklager dobbelpost, men er det noen som har sett noe til dette enda? Finner det ikke på Marketplace 8348401[/snapback] Kanskje det bare er US foreløpig? Få noen med en US konto til å sjekke? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Har sjekket på US konto også, men det var ingenting der heller :S Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Ahh, Marvel Ultimate Alliance, hadde gløymt at eg skulle kjøpe det. Takk for påminnelsen. Kay Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Om noen ser denne pakken på marketplace, si i fra da Husker jeg var litt skuffet over at Hulken og Cyclops ikke var spillbare. Gleder meg veldig! Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hvor har du lest at den er ute? Jeg kan ikke se at Major Nelson har postet noen om dette, og på hjemmesiden til spillet står det at dette vil komme i løpet av april. Så du må nok være tålmodig i minst 20 dager til Lenke til kommentar
Amored Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Ehhh... Jeg leste det på traileren av character-pakken... Kan laste den ned fra Marketplace. Der står det 10.04.07, som betyr 10. april 2007. Som var i går Lenke til kommentar
Amored Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Må dessverre dobbelposte en gang til ang. info om denne pakken. Marvel Character Packs Miss Date April 11, 2007 - Additional heroes and villains were scheduled to arrive in Marvel: Ultimate Alliance yesterday, but the super heroes are running late to the party. As the sun set on the content's release date, April 10, Marvel fans never got a chance to make Hulk smash. Activision even pulled all release information from the game's website. The character packs are apparently held up in QA. This morning Matthew Paul, Producer on Ultimate Alliance, explained on the Xbox Live forums: "I wanted you to know that we are still wrapping up QA on the Marvel: Ultimate Alliance Heroes and Villains XBL DLC so it isn't out yet as some of you might have read. We are working hard to finalize the packs and will let you know a new release date shortly. Thanks for your patience and support. The DLC will be well worth the wait once you get your hands on it." Another Activision representative told IGN today that "we didn't hit our date." The rep assured us, though, that a new release date would be coming in the next few days, if that long. Kilde: IGN.com Jeg sendte en mail til Activision, og fortalte om release datoen som ble oppgitt i traileren som er å få tak i på Xbox Live Marketplace, og fikk som svar at de ALDRI har gitt ut noen trailer :!: Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Er dette eit spel som er verdt aa invistere i? Saag litt paa det naar det kom ut, men saa gloyme eg det berre Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Jeg, for min del, er veldig fornøyd med det, og synes det var et godt kjøp. Hva andre synes, eller kommer til å synes etter å ha kjøpt det, vet jeg ikke. Om du liker Marvel-universet vil jeg si at det er verdt å investere i. Selv kjøpte jeg dette spillet noen dager etter release. Hadde jeg ikke kjøpt det da, hadde jeg GLATT kjøpt det nå Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Dette var vel et spill jeg vurderte å kjøpe, men så kom det mange andre spill i samme tidsrom, så da ble det nedprioritert. Kan vel hende jeg plukker det opp hvis det kommer en tørke på utgivelsesfronten til 360. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Dette var vel et spill jeg vurderte å kjøpe, men så kom det mange andre spill i samme tidsrom, så da ble det nedprioritert. Kan vel hende jeg plukker det opp hvis det kommer en tørke på utgivelsesfronten til 360. 8365622[/snapback] Slik det ser ut nå, så blir jo ikke det før uti 2008 engang o.O Jeg kommer til å gå tom for penger... *sukk* Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Dette var vel et spill jeg vurderte å kjøpe, men så kom det mange andre spill i samme tidsrom, så da ble det nedprioritert. Kan vel hende jeg plukker det opp hvis det kommer en tørke på utgivelsesfronten til 360. 8365622[/snapback] Slik det ser ut nå, så blir jo ikke det før uti 2008 engang o.O Jeg kommer til å gå tom for penger... *sukk* 8365714[/snapback] Tja....er en liten tørke nå. Skjer ikke så mye før midten av mai når Forza 2 kommer. Men nå er jeg litt for opptatt med Guitar Hero 2 og GRAW 2. Må jo spille de nye spillene litt også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå