Gå til innhold

MRVL Ult. Alliance - 8 New Playable Characters

Amored

Anbefalte innlegg

10. april blir det mulig å laste ned 8 nye spillbare personer til Marvel Ultimate Allance, via Xbox Live.

- 4 nye "heroes".

- 4 nye "villains".

Vil du vite hvilke, se spoilerteksten.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Heroes:

- Hulk

- Hawkeye

- Nightcrawler

- Cyclops

Villains:

- Dr. Doom

- Sabretooth

- Magneto

- Venom

Det kommer 3 forskjellige "pakker":

- 4 "heroes" = 500 MS poeng

- 4 "villains" = 500 MS poeng

- Alle 8 = 800 MS poeng

Jeg gleder meg!

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må dessverre dobbelposte en gang til ang. info om denne pakken.

Marvel Character Packs Miss Date

April 11, 2007 - Additional heroes and villains were scheduled to arrive in Marvel: Ultimate Alliance yesterday, but the super heroes are running late to the party. As the sun set on the content's release date, April 10, Marvel fans never got a chance to make Hulk smash. Activision even pulled all release information from the game's website.

The character packs are apparently held up in QA. This morning Matthew Paul, Producer on Ultimate Alliance, explained on the Xbox Live forums: "I wanted you to know that we are still wrapping up QA on the Marvel: Ultimate Alliance Heroes and Villains XBL DLC so it isn't out yet as some of you might have read. We are working hard to finalize the packs and will let you know a new release date shortly. Thanks for your patience and support. The DLC will be well worth the wait once you get your hands on it."

Another Activision representative told IGN today that "we didn't hit our date." The rep assured us, though, that a new release date would be coming in the next few days, if that long.

Kilde: IGN.com

Jeg sendte en mail til Activision, og fortalte om release datoen som ble oppgitt i traileren som er å få tak i på Xbox Live Marketplace, og fikk som svar at de ALDRI har gitt ut noen trailer :!:

Lenke til kommentar

Jeg, for min del, er veldig fornøyd med det, og synes det var et godt kjøp. Hva andre synes, eller kommer til å synes etter å ha kjøpt det, vet jeg ikke. Om du liker Marvel-universet vil jeg si at det er verdt å investere i. Selv kjøpte jeg dette spillet noen dager etter release. Hadde jeg ikke kjøpt det da, hadde jeg GLATT kjøpt det nå :)

Lenke til kommentar
Dette var vel et spill jeg vurderte å kjøpe, men så kom det mange andre spill i samme tidsrom, så da ble det nedprioritert. Kan vel hende jeg plukker det opp hvis det kommer en tørke på utgivelsesfronten til 360.

8365622[/snapback]

Slik det ser ut nå, så blir jo ikke det før uti 2008 engang o.O

Jeg kommer til å gå tom for penger... *sukk*

Lenke til kommentar
Dette var vel et spill jeg vurderte å kjøpe, men så kom det mange andre spill i samme tidsrom, så da ble det nedprioritert. Kan vel hende jeg plukker det opp hvis det kommer en tørke på utgivelsesfronten til 360.

8365622[/snapback]

Slik det ser ut nå, så blir jo ikke det før uti 2008 engang o.O

Jeg kommer til å gå tom for penger... *sukk*

8365714[/snapback]

Tja....er en liten tørke nå. Skjer ikke så mye før midten av mai når Forza 2 kommer. Men nå er jeg litt for opptatt med Guitar Hero 2 og GRAW 2. Må jo spille de nye spillene litt også :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...