Sagacious Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Har tenkt til å modde Koolancen min da den yter for dårlig. Derfor vil jeg starte med å bytte ut pumpen(som bråker) til en mer kraftig en... Enheim 1048. Den tar 600l/t. I tillegg skal jeg bytte ut de viftene som følger med kabinettet til 2x120mm vifter. Men det jeg lurer på er om de slangene og kjøleblokkene (Koolance mb-kjøler, Koolance gold 200CPU og magnum GPU kjøler) Med slager som følger med Koolance PC2-601, takler trykket fra Enheim'en, kommer Enheimen til å bli ødelagt av å jobbe under høy "motstand"?? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Tror nok ikke Eheim pumpa, blir øderlagt, tror heller ikke slangen hopper av, av for høyt trykkt. Lenke til kommentar
alos Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Slangene hopper ikke av, ta det med ro. Har den pumpen og det er ikke no problem i det hele tatt. Du burde feste slangene med slangeklemmer, men det regner jeg med du allerede har gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå