gamerman Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hei Var nettopp på kino med dama, det ble spilt en reklame for qxl ang walkie talkier. Det var 2 gamle gubber i fjellet som skrek til hverandre og skjønte ikke hva den andre sa. Endte med at begge sa "Nå skulle jeg gitt en milion for en walkie talkie" Andre sitater er også : "HÆ?" Han ene karen begynte med å skyte med haglen sin for å få oppmerksomhet.. Håper dere kan hjelpe meg med en link eller lignende til denne reklamen. Takker på forhånd Geinal reklame :!: Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 bump? Trenger svar Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Tviler på at noen har lagt ut video av denne, eller har i det hele tatt siden det mest sannsynlig bare er en kino-reklame.. Var på kino istad og så den reklamen.. Hysterisk bra :!: Skulle bare ønske at den var lengre.. Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 om du er heldig så kan jo QXL ha lagt en ut på siden sin. Lenke til kommentar
freaksh0 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 om du er heldig så kan jo QXL ha lagt en ut på siden sin. 8348803[/snapback] Ligger noe ute på QXL.no, ja Jeg har lagt videoen ut på YouTube: Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Genial TAKK! Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Det er ikke bare en kinoreklame.. jeg så den istad på TV Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Det er du ikke alene om Dofty,fy faen og konge ! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 så den for førstre gang på kino igår. genial reklame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå