nadeem Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hei! Jeg kjøpte en D-Link Dir 635 fra Elkjøp for noen dager siden. Denne har vist seg å være litt ustabil og manglende i signalstyrke, iallefall ifølge to Windows installasjoner. Jeg lurer på hvilke rettigheter jeg har til bytte av produktet, om jeg i det hele tatt har noen. Mvh, Nadeem Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hvis produktet lovet deg noe annet, feilproduksjon eller fabrikasjonsfeil har du krav på ny. Kan allikevel hende at Elkjøp lar deg bytte den i en annen ruter. Lenke til kommentar
nadeem Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Hei :-) @ Gordion Vel, jeg ble jo lovet 650 % bedre dekning / hastighet (er vel i grunnen det samme; ene avhengig av den andre). Bedre dekning tolker jeg som bedre stabilitet over den samme eller en større avstand. Dette har jeg ikke fått. Sant nok, den når lengre, men ca 10 meter unna er signalene i en periodisk berg-o-dal bane. I en lengre periode får jeg signaler helt fint; plutselig kommer det en kvarter der det er kaos. @ Kense Det skal jeg prøve, men annullerer ikke det garantier og liknende da? Nadeem Endret 7. april 2007 av nadeem Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 For å få utnyttet den routeren fullt ut krever det jo også at antenna di på pcen også støtter "N-standarden" routeren bruker... Jeg kjøpte selv en slik router her om dagen og er meget fornøyd. Bruker riktignok kabel til denne pcen, men trådløst til PS3 og en laptop og signalene er så og si alltid over 80% i huset, det er en ganske bra økning fra min forrige router. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå