Gå til innhold

TV-serier - for de mest omdiskuterte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I så fall forstår jeg ikke hvordan en vanlig bruker kan ha opprettet en ny tråd der.

 

Kan dere se denne tråden? Hvilket forum står det at den tilhører, i så fall (helt øverst)?

8327744[/snapback]

Nei, får opp samme feilmelding som en annen bruker posta for noen få innlegg siden.

 

EDIT: Det står kun "Forum" øverst... ingen kategori eller noe.

Endret av datating
Lenke til kommentar

Vanlige brukere kan ikke se dem. Enkelt og greit fordi jeg ikke har gjort dem synlig enda. Kategoriene har ligget der i noen uker allerede de, men først gjort synlig i går (tre stk). Så ville jeg se det ann før jeg gjorde PB og 24 synlig også. Starte litt rolig :)

 

 

Edit: Og der har jeg gjort 24 og Prison Break kategoriene synlige også. Enjoy :)

Lenke til kommentar

Men jeg ser ikke noe som tyder på at den har en stor netthype, spesielt ikke her inne. Andre serier er jo Star Trek (som ikke lenger har noen tv-serie), Stargate SG1 og Battlestar Galactica. Men så langt ser jeg ikke at de har like mange entusiaster som de seriene som nå har fått kategorier. Et steg ad gangen må vi ta.

Lenke til kommentar
Hva med The Simpsons?

 

Det er en ganske bra serie og har vært på TV i en lang tid.

Syns jammen den bør få seg en egen kategorie!

8333633[/snapback]

Vel, for at man skal kunne forsvare en egen kategori må det jo være en del diskusjon rundt det. De få Simpsons-trådene som er drukner mellom dikusjonene rundt Prison Break og andre serier...

Lenke til kommentar
Ja, Heroes får et forum men ikke HipHop :( *Tørker tårer*

 

Neida, men da syntes jeg Simpsons, South Park og de seriene der skulle fått sitt eget forum. Feks noen innen "Animert" eller "Animasjonsserier" ala. Simpsons, South Park, Family Guy og kanskje Anime?

8340310[/snapback]

Men da må det jo faktisk være såpass populært her da... de få trådene om de seriene drukner jo i spørsmål knyttet rundt Lost og Prison Break.

Lenke til kommentar
Mitt inntrykk er at Family Guy, Simpsons og South Park (Kanskje Anime) er veldig populært på forumet iallefall.

8340369[/snapback]

Bladde igjennom 5 sider (som tilsier 150 poster), av de fant jeg 7 stykker som inneholdt de tegneseriene du nevnte... (det er kun 4,6%) Enten så er jeg dårlig og leite og slikt, ellers er de ikke så populære. "Simpsons-tråden" har f.eks. kun 3 sider med normal innleggsvisning (dvs. 20 per side).

 

Det er 7 poster i løpet av en måned på de seriene (såklart kanskje et par til som jeg kan ha oversett), mens en av de andre seriene med eget underforum har et par poster mindre på en måned, men de har da en samletråd med 120 sider!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...