Alastor Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Så ok...Port eller ikke, spillet kommer 6 måneder senere til PS3 og ser 6 ganger dårligere ut! Behold....The Cell! 8323006[/snapback] Dette er et totalt useriøst svar, så istedenfor å slette det så skal det få en kommentar. Dette er DÅRLIG porting, og har svært lite med Cell å gjøre. Og om du først mener det har med Cell å gjøre, så skal du: - Begrunne hvorfor - Poste over barnehagestadiet når det gjelder debatt. Altså ikke "behold teh cell", men - cell er grunnen til at dette spillet ser dårligere ut, for den er ikke så kraftig som vi kanskje tror, pga "BEGRUNNELSE" og "KILDE". Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 dette er jo begynnt og bli en trend att x360 trekker det lengste strået når det gjelder porter eller multiplatform spill for og kalle det det..att utviklerene ikkje har noko forklaring på det er litt rart..for sjølv om dei kansje reknar med att forbrukerane ikkje skal legge merke til det så er det ein relativ stor forsjell, både Cod3 og NFS carbon er vel gode eksempler.. er det i det hele tatt porter som ser bedre ut på ps3 enn x360..?? det er vel ubisoft som har utvikler splinter cell, og dei har jo ein ridderlig stortittel på gang som skal slippes til høsten, får bare ikkje håpe trenden forsetter.. det var en som nemnte GRAW...ps3 versjonen av ghost recon var vel ikkje helt på nivå med x360 det heller..var vist ubisoft det og.. så det spørst vel om det er ubisoft som har tilpassings problemer med ps3 her, og ikkje mangel på maskinkraft som ein del begynner og mistenke.. Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Oblivion er jo faktisk et spill som ser hakket bedre ut på ps3. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 det sies vel og att fight night ser bedre ut på ps3, men både oblivion og fight night er titler som er sluppet ett år etter x360 versjonen..så det er nesten ein selfølge...men titlene som blir sluppet på likt til begge platformer er vel ein anna sak... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Og vi diskuterer ikke mer rundt oblivion. Eller fight night. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Xbox 360 og Ps3 er begge to kraftige nok til å ha mye bedre grafikk enn Splinter Cell Double Agent på både xbox 360 og ps3. Så hvorfor er ikke SCDA like bra som MGS4 på ps3? Eller hvorfor er ikke xbox 360 versjonen like bra grafisk som Gears of War? Det er vel flere faktorer som spiller inn på hvor bra spill ser ut: 1 - Utviklerene - talent, erfaring etc etc 2 - Penger - Hvor mye ressurser kan de legge inn i de forskjellige elementene i spillet. 3 - Inntjeningsgrunnlaget bestemmer hvor mye penger de vil bruke på spillet. Om de forventer å tjene 5 millioner dollar, så kan de ikke bruke mer enn 2-3 millioner. De må tjene penger.. Dette er bare mine tanker om dette og må ikke tolkes som fakta.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 det var en som nemnte GRAW...ps3 versjonen av ghost recon var vel ikkje helt på nivå med x360 det heller..var vist ubisoft det og.. 8323036[/snapback] Tenkte mere på GR:AW på Xbox 360. Derfor mente jeg at det var rart at de skulle lage en så dårlig port.. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Det burde være en slags kvalitetssjekk før spill slippes. Sony kan da ikke være glade av å se slike sammenligninger rundt omkring på nettet når PS3 versjonen ser mye dårligere ut (rent grafisk). Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Det eg synes er rart er att noen blir sinte og negative til konsollene når det er tydelig att det er utviklerene som ikkje har gjort jobben sin eller lest godt nok i "developing for cell for dummies".. tror vi trenger noen saftige ekslusiver til ps3 før vi dømmer dens kraft på forsjellige områder..slik att en slipper og forklare tvilende att det er ein dårlig port og ikkje svak HW.. x360 har allerede gears så vi ser kva den er god for, og nei dei har nok ikkje brukt all potensiale til 360 i gears, bare for og ikkje starte noko der.. så vi får ta SCDA for det det er...en dårlig port..så får vi vente til vi får noe meir håndfast og vise til når vi skal samanligne dei grafiske prestasjonene til konsollene i eit porta spill... Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Det er vel forskjellige avdelinger i Ubisoft som utvikler GR:AW og Splinter Cell spillene, så at kvaliteten varierer overrasker meg ikke. Kvaliteten på en port er vel en funksjon av hvor mye penger som spyttes inn, og hvor tunet spillet er til platformen det opprinnelig var utviklet for. Tror Microsoft er inne på noe med sin utviklingsplatform for PC/X360, kan gi X360 en boost ved at det er såpass tilrettelagt for kryssutvikling. Lars Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Angående kvalitetssjekk så er nok den på plass hos Sony, men de setter ikke foten ned selv om spillet ikke er "best" på sin platform. Gammel praksis (og jeg mener gammel, som i PS1 dagene) var at de ga sin ærlige mening når de mente spill var svake, men lot valget være opp til utvikler/utgiver. I tillegg var de meget bevisste på at de trengte både "killer", "thriller" og "filler" titler som de delte spillene inn i den gang. Dersom Sony skulle stille seg til doms over alle spill som skulle utgis tror jeg utviklerhusene hadde flyktet hals over hode - tenk å legge ned x antall millioner i et nytt spill som ikke viser seg å bli så bra som visjonen var, og så kommer Sony og nekter utgivelse og muligheten til å tjene inn kostnadene. Sony tar seg dog friheten til å sette ned foten før utvikling begynner på spill som de ikke mener passer sin profil (eller gjorde det ihvertfall i PS2 dagene). Har hørt noen røverhistorier om andre konsoll-produsenter som har lekt dommer i forhold til utgivelse av titler, men kilden var langt fra objektiv så vet ikke hvor mye sannhet det var i det. :!: Lars Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Så ok...Port eller ikke, spillet kommer 6 måneder senere til PS3 og ser 6 ganger dårligere ut! Behold....The Cell! 8323006[/snapback] Dette er et totalt useriøst svar, så istedenfor å slette det så skal det få en kommentar. Dette er DÅRLIG porting, og har svært lite med Cell å gjøre. Og om du først mener det har med Cell å gjøre, så skal du: - Begrunne hvorfor - Poste over barnehagestadiet når det gjelder debatt. Altså ikke "behold teh cell", men - cell er grunnen til at dette spillet ser dårligere ut, for den er ikke så kraftig som vi kanskje tror, pga "BEGRUNNELSE" og "KILDE". 8323018[/snapback] Ikke jeg som har skrytt av at Cell skal sette himmel & hav i bevegelse og muligens restarte solen om den noen gang slutter å brenne! Om feilen ligger i Cell? Hakke peiling, men ettersom man ennå ikke har klart å knekke den hemmelige koden regnet jeg med at det var der problemet lå og følte for å påpeke dette på en ironisk måte! Dumt ja... for selfølgelig er det menneskelig feil bak dette! Så nå skal jeg skal holde meg ontopic, følge flokken å si at det her var en dårlig jobb av Ubisoft og har ingen ting med noe av supre hardwaren til Sony å gjøre! ... heller ikke noen av de andre mindreverdige PS3 portene er pga av den utrolige kraften til Playstation 3! Alt er penge griske selskaper som ikke gir de stakkers programmerne 1 år ekstra på seg til den vanskelige port jobben pga [insert something here] sin skyld Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hvilken konsoll er dette laget for? Dette er et spill laga for X360 med den konsollen i tankene, deretter rushporta til PS3. Sier vel seg selv at resultatet ikke blir det beste. Men kan noen komme med en sammenligning som er mer reell? Bildene i denne er jo fra forskjellige kilder, blir totalt feil. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Er ikke første gang jeg ser en dårlig port av Ubisoft (ikke bare PS3 ports men også 360->PC osv...). Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Så ok...Port eller ikke, spillet kommer 6 måneder senere til PS3 og ser 6 ganger dårligere ut! Behold....The Cell! 8323006[/snapback] Dette er et totalt useriøst svar, så istedenfor å slette det så skal det få en kommentar. Dette er DÅRLIG porting, og har svært lite med Cell å gjøre. Og om du først mener det har med Cell å gjøre, så skal du: - Begrunne hvorfor - Poste over barnehagestadiet når det gjelder debatt. Altså ikke "behold teh cell", men - cell er grunnen til at dette spillet ser dårligere ut, for den er ikke så kraftig som vi kanskje tror, pga "BEGRUNNELSE" og "KILDE". 8323018[/snapback] Ikke jeg som har skrytt av at Cell skal sette himmel & hav i bevegelse og muligens restarte solen om den noen gang slutter å brenne! Om feilen ligger i Cell? Hakke peiling, men ettersom man ennå ikke har klart å knekke den hemmelige koden regnet jeg med at det var der problemet lå og følte for å påpeke dette på en ironisk måte! Dumt ja... for selfølgelig er det menneskelig feil bak dette! Så nå skal jeg skal holde meg ontopic, følge flokken å si at det her var en dårlig jobb av Ubisoft og har ingen ting med noe av supre hardwaren til Sony å gjøre! ... heller ikke noen av de andre mindreverdige PS3 portene er pga av den utrolige kraften til Playstation 3! Alt er penge griske selskaper som ikke gir de stakkers programmerne 1 år ekstra på seg til den vanskelige port jobben pga [insert something here] sin skyld 8323391[/snapback] Du høyres ekstremt bitter ut. Synes du verkeleg Double Agent ser like bra ut som Oblivion t.d? Du vel jo å sjå på det som meir representativt for Ps3 sine kapabilitetar enn det ovennevnte gjer. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 ...muligens restarte solen om den noen gang slutter å brenne! ...8323391[/snapback] Hvor i den artikkelen står det noe om å restarte solen? Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 http://www.n4g.com/M/8/Images//34000/34302.jpg dette bilde her må jo være fra PS2 versjonen da! :/ Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Tror folk at resultatet av disse bildene er grunnet dårlig HW på PS3? Husker en tid hvor folk lo av PS2's HW og hvor dårlig den var. Joda, og se hva vi har fått av spill som ser artistisk mye mer nydelig enn noen av den plasten enkelte X360 shooters spyr ut. Jeg sier ikke at X360 heller har dårlig grafikk, men enkelte ganger blir den oh so dupre grafikken litt for plastikaktig for min del, og det synes jeg bildet av X360 utgaven av spillet her ser ut som og, life in plastic. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 hvor har du fra at 360 spill ser ut som plastikk? jeg har spillt de fleste 360 spillene og kan ikke huske noen som så ut som plastikk Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ikke jeg heller. Ser snarere helt fantastiske ut mange av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg