Gå til innhold

Samsung 225BW, screen tearing i WoW.

Jaghi

Anbefalte innlegg

Hei igjen alle sammen.

Nettopp kjøpt ny skjerm til Pc'n min, en samsung 225BW. Inntil nå har jeg vært rimelig fornøyd med resultatet, men har merket at jeg får mye "screen tearing" når jeg kjører wow i widescreen (dvs. 1650x900/1080).

Har et Geforce 7900GT skjermkort med de nyeste driverne innstallert, prøvd å mekke mye på video settings inne i wow, men ingenting ser ut til å funke.

Grunnen til at jeg poster denne posten her er at jeg ikke opplevde slike problemer før bytte av skjermen. Er det noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei igjen alle sammen.

Nettopp kjøpt ny skjerm til Pc'n min, en samsung 225BW. Inntil nå har jeg vært rimelig fornøyd med resultatet, men har merket at jeg får mye "screen tearing" når jeg kjører wow i widescreen (dvs. 1650x900/1080).

Har et Geforce 7900GT skjermkort med de nyeste driverne innstallert, prøvd å mekke mye på video settings inne i wow, men ingenting ser ut til å funke.

Grunnen til at jeg poster denne posten her er at jeg ikke opplevde slike problemer før bytte av skjermen. Er det noen som kan hjelpe meg?

8321974[/snapback]

Heisann

Kjører denne skjermen i wow sammen med 7600GT kort.

Jeg har ikke screen tearing, så sjekk om du har skjermen på 60HZ og ta på tvunget vsync i windows driverene. Kan også skru den på i wow.

Prøv ut det så fikser det nok biffen.

Endret av Digidice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...