MaG-Dr.Dre Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hey..! som topic sier, så har jeg problemer med dvd spilleren min. Den er av en type Eltax MovieBox. Den har fungert helt fint inntil jeg så på film her om dagen. Jeg hadde vel sett en rundt 25min, så trykket jeg på pause. Da jeg skulle starte filmen igjen startet den ikke, og spilleren klikket helt.. Da slo jeg den av og på, og siden har den ikke igjenkjent noen filmer eller musikkcd'er. Jeg har også prøvd å spille av en slik rensedvd, men uten lykke. Noen som vet hva feilen kan være? "den er ødelagt" er et litt for enkelt svar... På forhånd takk Lenke til kommentar
Wolfsbane68 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hey..! som topic sier, så har jeg problemer med dvd spilleren min. Den er av en type Eltax MovieBox. Den har fungert helt fint inntil jeg så på film her om dagen. Jeg hadde vel sett en rundt 25min, så trykket jeg på pause. Da jeg skulle starte filmen igjen startet den ikke, og spilleren klikket helt.. Da slo jeg den av og på, og siden har den ikke igjenkjent noen filmer eller musikkcd'er. Jeg har også prøvd å spille av en slik rensedvd, men uten lykke. Noen som vet hva feilen kan være? "den er ødelagt" er et litt for enkelt svar... På forhånd takk 8321831[/snapback] Den er ødelagt At least that's what the customer service ppl told me four weeks after I brought in my Toshiba DVD player with a similar problem. It stopped playback right out of the blue, and I never got him to recognize any disk ever since. Hope you still got the warranty. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå