Gå til innhold

Medicon Media - Ny webside og profil

Anbefalte innlegg

HERLIG! :) Dette liker jeg. Bra farger. Avtonet. Behagelig. Rett fokus.

Det eneste jeg kan finne å utsette er fargen på h2. Kanskje mørk grå (#333 eller noe i den gata) passer bedre?

Digg å se en skikkelig nettside her. Se og lær, folkens. Dette kan han.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har enda ikke opplevd å måtte orden noe når det gjelder Safari, verre med IE6 :ermm: På en av nettsidene jeg har laget bruker 10% av brukerne Safari, 50% Firefox, 24% IE6, 13% IE7 og 3% andre. Safari er mer utbredt en jeg trodde, ihvertfall, så viktigheten av at det ser bra ut i Safari er relativt stor. Ble forøvrig overrasket over at så mye som 50% brukte Firefox :)

Lenke til kommentar
Har enda ikke opplevd å måtte orden noe når det gjelder Safari, verre med IE6 :ermm: På en av nettsidene jeg har laget bruker 10% av brukerne Safari, 50% Firefox, 24% IE6, 13% IE7 og 3% andre. Safari er mer utbredt en jeg trodde, ihvertfall, så viktigheten av at det ser bra ut i Safari er relativt stor. Ble forøvrig overrasket over at så mye som 50% brukte Firefox :)

8345299[/snapback]

Jeg er overasket over brukergruppen din. 37% som bruker IE er lite. Hva var det totale antall besøkende da?

Lenke til kommentar

Syntes siden er stilren, men relativt anonym og vil dermed gjøre at jeg ikke nødvendigvis vil huske dette firmaet om 3 måneder da førsteinntrykket forteller meg litt for lite.

Men syntes du lager ryddige sider, og sier overhodet ikke at den ikke er pen. Good work.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...