Dunestar Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 HERLIG! Dette liker jeg. Bra farger. Avtonet. Behagelig. Rett fokus. Det eneste jeg kan finne å utsette er fargen på h2. Kanskje mørk grå (#333 eller noe i den gata) passer bedre? Digg å se en skikkelig nettside her. Se og lær, folkens. Dette kan han. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 En teknisk ting ang. menyen, du burde fikse slik at bildene pre-loades Lenke til kommentar
eigan Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Menyen fungerer ikke i Safari... Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det er tydeligvis mye som ikke fungerer i Safari..har hørt mange drive å si det der. Men selv om jeg allerede har sagt det, kjempefin side! Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Har enda ikke opplevd å måtte orden noe når det gjelder Safari, verre med IE6 På en av nettsidene jeg har laget bruker 10% av brukerne Safari, 50% Firefox, 24% IE6, 13% IE7 og 3% andre. Safari er mer utbredt en jeg trodde, ihvertfall, så viktigheten av at det ser bra ut i Safari er relativt stor. Ble forøvrig overrasket over at så mye som 50% brukte Firefox Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Har enda ikke opplevd å måtte orden noe når det gjelder Safari, verre med IE6 På en av nettsidene jeg har laget bruker 10% av brukerne Safari, 50% Firefox, 24% IE6, 13% IE7 og 3% andre. Safari er mer utbredt en jeg trodde, ihvertfall, så viktigheten av at det ser bra ut i Safari er relativt stor. Ble forøvrig overrasket over at så mye som 50% brukte Firefox 8345299[/snapback] Jeg er overasket over brukergruppen din. 37% som bruker IE er lite. Hva var det totale antall besøkende da? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Ble veldig overrasket selv, hadde forventet i hvert fall 50% IE. Runder 1000 besøkende straks, så statistikken burde holde mål. Lenke til kommentar
Svendsen2 Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Bare de siste 3 dagene har jeg hatt nærmere 30 000 besøkende på Medicons sider, men det er da ikke unike treff. Det er 3.1% som bruker safari av de besøkende jeg har hatt. Den største delen bruker firefox, opera og ie. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 mao: 930 besøkende fikk ikke noe ut av siden din. Det kan være mye penger i det... Lenke til kommentar
Svendsen2 Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Så sant, så sant Einar. Skal prøve å få ordnet det iløpet av kvelden/natten:) Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 30.000 på tre dager? Det er utrolig mye, hvis dette stemmer har du en bra fremtid for bedriften din Men sikker på dette? Stor forskjell på hits og visits. Synes bare det høres veldig veldig mye ut Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Syntes siden er stilren, men relativt anonym og vil dermed gjøre at jeg ikke nødvendigvis vil huske dette firmaet om 3 måneder da førsteinntrykket forteller meg litt for lite. Men syntes du lager ryddige sider, og sier overhodet ikke at den ikke er pen. Good work. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå