Svendsen2 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 hei! I dag, klokken 20:30 lanserte jeg den nye siden til mitt hobbyfirma. Dette er en side hvor jeg tilbyr mine tjenester som webdesign, logo og trykk, m.m. Logo: http://www.mediconmedia.com/logo.png Webside: http://www.mediconmedia.com/ Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 "Hobby firma"?? Det er enten en Hobby (frilans) eller et firma... Kritikk.. Siden er pen den, men, jeg skjønner egentlig ikke logoen.. Bruk tekst med bakgrunn, ikke bilder for menyen din.. Få gjort noe med kontakt skjemaet slik at det står i stil med siden Bortsett fra det Bra og ryddig HTML og CSS Bra Typografi Fargevalget er bra.. Resultatet er bra! Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Har følelsen av at jeg har sett dette alt for mange ganger før, føles litt som at web 2.0 er en samling templates og at du har tatt et av dem og satt inn din logo. Allikevel utrolig ryddig og pent design, tydlig at du vet hva du driver med, liker det veldig godt Men bare en ting, under referanser står det blant annet: "Frisk Grafiske UB". Mulig at dette er deg, men er litt rart at et grafisk firma ikke lager hjemmesiden sin selv Lenke til kommentar
Svendsen2 Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Da er det vell Ålesund Lyd du tenker på eller? er lagd av meg, det samme med frisk grafiske sin side:) Frisk grafiske er da en elevbedrift drevet av meg og tre andre i klassen. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Du kopierer jo ditt eget arbeid fra tidligere, omtrent i alle fall. Da tenker jeg spesielt på Frisk Grafiske sine sider. Riktignok ser det bra ut, men det ville jo vært litt kjedelig om alle sider på nettet var like. Eller? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Da er det vell Ålesund Lyd du tenker på eller? er lagd av meg, det samme med frisk grafiske sin side:)Frisk grafiske er da en elevbedrift drevet av meg og tre andre i klassen. 8322742[/snapback] Ja, Medicon Media, Ålesund Lyd og Frisk Grafiske er svært like, men jeg tenkte i første omgang på at selve hjemmesida til selskapet ditt var veldig likt mye annet på nettet. Hvis vi ser bort fra dette så er det utrolig pene nettsider du har her Siden du er med i en UB, hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Svendsen2 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Jeg er 17 nå, blir 18:) Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hehe.. å jeg som trodde 19 kom etter 17 Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Tror han mener at 18 er rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar
Svendsen2 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Akkurat det jeg mente:) Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 skjønte det Bare en liten spøk Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Fantastisk brukervennlig design med fine farger. Men har jo sett det samme omtrent før. Logoen vet jeg ikke helt med, spesielt når jeg ikke vet hva 'Medicon' betyr. Selvsagt - logoen trenger ikke å bety noe så lenge den er gjenkjennelig. Lykke til videre. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Synes denne siden så kjempefin ut! Skulle ønske jeg var like god på designdelen som dere... Men det jeg reagerer litt på, er f. eks Ålesund Lyd...designet dere kom med til de er skummelt likt deres eget. Lenke til kommentar
Svendsen2 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Det er egentlig bare den stripen oppe som er likt, hva ellers er det? Fargene ble fulgt etter Ålesund Lyd AS sin grafiske profil, da det var retningslinjer. Det er ingen elementer ellers i designet som er likt. Men takk Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Var det ikke Medicon som hadde den fine siden med et slags våpenskjold? Likte den siden godt. Lenke til kommentar
namia69 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 hei!I dag, klokken 20:30 lanserte jeg den nye siden til mitt hobbyfirma. Dette er en side hvor jeg tilbyr mine tjenester som webdesign, logo og trykk, m.m. Logo: http://www.mediconmedia.com/logo.png Webside: http://www.mediconmedia.com/ Takk på forhånd! 8321691[/snapback] Hei. Synes siden din ser proff og seriøs ut. Veldig bra fargekombinasjon og stilren design. Det eneste jeg personlig ikke liker, er fonten du bruker på overskriftene dine, men det er en smakssak. Med så bra design allerede nå, har du en stor fremtid på webben. Lenke til kommentar
Svendsen2 Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Takk for alle de fine kommentarene! Lovskogen: Er det denne du tenker på kansje? www.mediconmedia.com/v3/ , den gamle siden til medicon. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jepp, kunne jo bygd videre på den - hvorfor redesign så kjapt? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) http://www.mediconmedia.com/desert/ Jeg får ikke trykket på noe der. Også : Test som sidetittel er vel ikke helt kurant |edit|Nm, du linker til siden lagra lokalt hos deg selv om adressen står som den virkelige adressen dies Endret 8. april 2007 av Allfather Lenke til kommentar
reven90 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Et bra og enkelt design. Også en pen logo Et slikt lignende firma jeg selv kunne ønsket meg å lage i frmtiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå