Fotofashion Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Merket meg denne banen, syntes den passet ypperlig til sorthvitt. I all storm er det lys i enden ikke sant . Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 helt greit.. Bilde 1: Ser ikke stort i dette.. desverre. Bilde 2: Dette er det fine farger på, fin skarphet, men syntes himmelen (de mørke skyene til venstre) ødelegger alt for mye. Så lukter det litt for mye photoshop av det. Lenke til kommentar
Creep Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Bilde nr 2 var utrolig kult, himmelen var så oppsiktsvekkende og vakkert lys også, bilde jeg kunne tenkt meg på veggen(Y) Lenke til kommentar
kalli Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Bilde nr. 1 var ikke noe særlig, men bilde nr. 2 var ganske stilig. Stilig motiv og fine farger...! Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Bilde nr.2 var kjempefint. Dystert og stemningsfullt. Det er vel ikke tilfeldigvis tatt i nærheten av Hommelvik, S-Trøndelag? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 takker for all kommentarer. Ja denne er tatt på lade, ikke langt unna statoil. Lenke til kommentar
FotoFox Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Tatt deg en tur innom Rotvoll med andre ord? Flotte bilder, men helt klart nr. 2 som tar kaka! Du har ikke fler bilder derfra? Endret 8. april 2007 av FotoFox Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Bilde 1 er egentlig helt ok. MEN Bilde 2 er kjempeflott! Jeg har ikke så veldig mye å si på det egentlig, bare at det er et typisk bilde jeg kunne hatt på stueveggen Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Takk alle sammen, joda har tatt flere derifra. Men har ikke hatt tid til å se på de. Nå er endelig sommeren her yeay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå