Gå til innhold

hvis du hadde en uke igjen å leve...


Valkyria

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, vanskelig. Det er vel et par personer jeg gjerne ville ha knertet, først og fremt. Da helst med noen skikkelige våpen. Så hadde jeg dopet meg totalt ned, vært konstant full i flere dager, og siste dagen hadde jeg stjålet en sprek bil, fyllt tanken full (uten å betale for bensinen selvsagt!) og startet tidenes biljakt med masse våpen i setet ved siden av meg. Sånn i tilfelle jeg blir stoppet.

Lenke til kommentar
La oss snu litt på dette. Hva hadde dere gjort hvis dere hadde gjort alle dissse tingene for så og finne ut at gud gjør dere udødelig til dere har "Betalt" for alt dere har gjort?  :tease:

8738225[/snapback]

Udødelighet, sier du? Jeg ville nok ikke sett noen grunn til å kvitte meg med det sånn med det første.

Lenke til kommentar

Hmm en uke sier du? Ville nok gjort den til den beste uka i mitt liv: tatt en siste farvel med nære kjente + en til som fortjener det, gjort alt jeg har fantasert om, designet min egen gravstøtte, hatt masse sex (overraskende mange som er villig i nødsituasjoner) og dratt til et vakkert sted alene for å vandre i det evige, slik at de andre ikke vet det.

Lenke til kommentar
La oss snu litt på dette. Hva hadde dere gjort hvis dere hadde gjort alle dissse tingene for så og finne ut at gud gjør dere udødelig til dere har "Betalt" for alt dere har gjort?  :tease:

8738225[/snapback]

 

Er det ikke bedre å lage en egen tråd om det? Blir veldig off topic med tanke på hva tråden egentlig handler om.

Lenke til kommentar
La oss snu litt på dette. Hva hadde dere gjort hvis dere hadde gjort alle dissse tingene for så og finne ut at gud gjør dere udødelig til dere har "Betalt" for alt dere har gjort?  :tease:

8738225[/snapback]

Udødelighet, sier du? Jeg ville nok ikke sett noen grunn til å kvitte meg med det sånn med det første.

8738610[/snapback]

Snakker mer om de som vil stjele og voldta. ^^ Eller hoppe i fallskjerm uten fallskjermen. Det at du ikke kan dø betyr ikke at du ikke kan føle smerte for og si det sånn. Og mange vil nok tilbringe mage år i fengsel.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...