Primer4 Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Hva er poenget med å drømme om å drepe så mange uskyldige mennesker som mulig? Er det ment som humor? Eller er det et pubertilt forsøk på å virke tøff? Mennesker som drømmer om slikt, er etter min mening ikke tøffe, men mentalt forstyrrede. 8328972[/snapback] seriøst, alle har minst en gang hatt lyst til og drepe noen og om man bare hadde 1 uke igjen og drepe..hvorfor ikke Endret 8. april 2007 av 2r3fo Lenke til kommentar
applemania Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 seriøst, alle har minst en gang hatt lyst til og drepe noen og om man bare hadde 1 uke igjen og drepe..hvorfor ikke 8337052[/snapback] Seriøst, ALLE har ikke det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Så du har ikke hatt lyst til å kverke hedninger eller irriterende kunder? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Så du har ikke hatt lyst til å kverke hedninger eller irriterende kunder? 8337160[/snapback] Har lyst til å slå dem litt med en klubbe eller hoppe på magen deres så mageinnholdet tyter ut, men å drepe? Nei. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Aha... Vel, ingen er like. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Faen så mye gøy man kunne gjøre.. Bare drite i alle regler. Vet ikke helt hva jeg hadde gjort men hadde vel gått med balltre å knust alt jeg hadde sett på pur F. Mye jævlig man kan gjøre når det ikke får konsekvenser for seg selv.. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 først skulle jeg ha spamma forumet til jeg fikk permban, for å så dra til vestlandet og gå en lang tur på fjellet... og drikke mye sprit Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Så du har ikke hatt lyst til å kverke hedninger eller irriterende kunder? 8337160[/snapback] Har lyst til å slå dem litt med en klubbe eller hoppe på magen deres så mageinnholdet tyter ut, men å drepe? Nei. 8337206[/snapback] Ligger man der med mageinnholdet tytende ut er det stor fare for at man dør av skadene, evt får livsfarlig infeksjon. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Det finnes nok av folk her i verden som får beskjeden om at du har 1 år igjen... 1 måned igjen.. omtrent 2 år igjen.. og så videre.. kanskje vi har forklaringen til selvmordsbombere der.. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 få litt liv i tråden igjen da Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 sett alle sesongene med 24, mens jeg drekker 24 sjokolade melk! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) For en artig tråd! Jeg ville selvfølgelig ha tatt det stoffet som egner seg best til Trance, så gått til et megauberheftig party og festa hele natten lang =] Drukket masse Bundaberg Rum mens jeg har Matrixmaraton. La alle mine sexfantasier bli til en virkelighet Spilt igjennom Final Fantasy VII i strekk. Drukket ohorvelig mengder Cola (med fersk lime) og spist mange dypfryste Freia melkesjokolader Sett Hot Fuzz enda en gang Muligens knerta en bekjent Til slutt ville jeg nok "lånt" porscha til far en liten tur Endret 29. mai 2007 av Lil-H Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Mandag: Se en film med masse is og usunne saker med jentene Tirsdag: Gjøre masse faenskap med vennene Onsdag: Pule som bare f* Torsdag: Finne de gamle vennene mine. Fredag: Feste, feste, feste, røyke, pule. Lørdag: Feste, feste, feste, pule Søndag: Feste, feste, feste.. dau.. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Hva er poenget med å drømme om å drepe så mange uskyldige mennesker som mulig? Er det ment som humor? Eller er det et pubertilt forsøk på å virke tøff? Mennesker som drømmer om slikt, er etter min mening ikke tøffe, men mentalt forstyrrede. 8328972[/snapback] Jeg har større tiss enn deg! Så det så! OnTopic: Gått rundt i byen og fornærmet store folk og "neger-crews" for etterpå å løpe som en jævla vind bare for å vise at jeg er kjappere enn alle andre. Så hadde jeg voldtatt alle gutter jeg noen gang har hatt en følelse av at de har sett på dama mi på feil måte. Helt til slutt ville jeg løsnet et par skruer på en svær berg og dalbane slik at jeg hadde døde en flamedød sammen med mange andre. Alt dette i dopet tilstand. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Voldtatt, plyndra og gjort ulovligheter til tusen før jeg skjøt meg. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Mest sannsynlig hadde jeg tatt det veldig med ro med de beste vennene mine, familien min og kjæresten min... Hadde sikkert røyka masse hasj, lest et par bøker jeg liker godt og hørt på masse bra musikk Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Hatt det hyggelig med venna mine. Funnet en å pule . Spise mye god mat . Lekt litt Hitman. Gjort litt andrenalin faenskap Brukt masse penger. Hvis jeg kom til å dø akkurat klokken 00.00 på Mandagen ville jeg brutt meg inn hos noen med kniv og sagt noen sekunder før jeg dør: "You, i will ki.... (dead)" En liten vits eller hva jeg skal si: En fyr er hos legen og tar en blodprøve. Dagen etter kommer han tilbake og spør legen ossen resultatet var. "Jeg er lei for å si det, men du har kun tre....." fyren som er innom dauer.. "sekunder igjen å leve...." xD Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Fått AIDS, sjekket opp jenter som stemmer FrP. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Tatt kjønnsskifteoperasjon og proklamert min kjærlighet til Fremskrittspartiet. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg ville prøvd noen syke ting som fallskjerhopping, drepe Bush og drepe noen fler som jeg har planlagt å drepe i lang, lang tid. Så ville hatt en del sex Helt til slutt ville jeg spist masse melkesjokolade og spilt litt piano og gitar. Jeg må bare nevne dette: Jeg skal strike. Altså kle meg naken og løpe ut på en fotballbane midt i en kamp mellom Manchester United og Liverpool, elns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå