Gå til innhold

hvis du hadde en uke igjen å leve...


Valkyria

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde samlet mine nærmeste venner til en megafest på stranda! (om jeg skulle dø på sommeren da.... :cool: )

 

Og om det skulle vise seg å være på vinteren, ville jeg brukt mye tid på dama, venner, sex og fyll. Ja, bare sitte der på den megavinterfesten og bøtte nedpå sprit helt til hver eneste celle i kroppen protesterer og hjernen svømmer i alkohol - for så å motsette meg pumping.

 

Ikke noe doptull her, nei!

Lenke til kommentar
Gjest member-101642
litt of men ser fler av dere ville prøvd drugs? hvorfor det. så dere ville vært narkomane den siste uken. hvorfor ikke hele livet?

8323082[/snapback]

 

Har alltid hatt en liten lyst til å prøve forskjellige rusmidler. Ville vært en ypperlig anledning til å eksperimentere litt den siste uken, siden jeg skal dø likevel.

Lenke til kommentar

Først fortalt folk hvordan begravelsen min skal være, hva som skal spilles av musikk, hvordan mausoleumet jeg skal gravlegges i skal bygges med feller etc, hvordan halve meg skal kremeres og halvparten av asken spres utover Stavanger osv, og så dratt til en barnehage med et balltre og slått ned så mange unger jeg hadde klart.

Knust skaller i massevis :love:

 

Så funnet meg et helautomatisk gevær av noe slag og gått til et sted med mye folk og pepra løs :D

 

*drømme om hver natt*

Lenke til kommentar
Hadde jeg vært deg, Snorre, hadde jeg aldri pratet åpent om mine onanivaner på et forum der min far var aktiv bruker.

 

Respekt for den. ^^

8323140[/snapback]

I ettertid tok mine ironiske utspill seg dårligere ut enn jeg trodde, og de er nå fjernet. Hvor vidt folk forstår at smileys som, " :tease: ", " :whistle: " og " ;) " skal symbolisere ironi og humor er jeg ikke sikker på. Minn meg på å ikke spøke med slike ting ijgen.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar
Hva er poenget med å drømme om å drepe så mange uskyldige mennesker som mulig? Er det ment som humor? Eller er det et pubertilt forsøk på å virke tøff? Mennesker som drømmer om slikt, er etter min mening ikke tøffe, men mentalt forstyrrede.

8328972[/snapback]

skal ærlig inrømme jeg har mange forstyrrede celler i kroppen min, men de andre er i flertall. Men i ett scenario jeg skulle dø innen en uke ville nok den sykere delen av meg fått løpe fritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...