Valkyria Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hvis du hadde 1 uke igjen å leve, hva ville du gjort på den tiden? selv ville jeg ha tilbringt mye av tiden på å gjøre faenskap, og gjøre ting som jeg ellers ville drete meg kraftig ut ved å gjøre... http://www.funlol.com/funpages/dying-dave.html mye det samme som han her gjør hva ville DU ha gjort? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Snudd pølsene på Texaco, sånn at de ikke smilte til kundene. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Testa ut alle narkotiske stoffer jeg hadde vunnest, siste/2siste dagen(e) skulle jeg stjålet den heftigste bilen jeg hadde funnet og kjørt fort og farlig til det hadde gått galt i en eller annen sving... Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg hadde tatt alle narkotiske stoffer det er mulig å konsumere, så hadde jeg drept kjell magne bondevik og paven på en bestialsk måte med samuraisverd. Og ikke minst kjørt i 400 med bil, (bugatti Veyron 16/4) Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Snudd pølsene på Texaco, sånn at de ikke smilte til kundene. 8321682[/snapback] ÅÅÅÅÅ, pølsene SKAL smile til kundene. Det lærte jeg på pølsekurset til Gilde. Kjenner jeg meg selv hadde jeg mest sannsynig planlagt og organisert min egen begravelse:-( Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg hadde tatt alle narkotiske stoffer det er mulig å konsumere, så hadde jeg drept kjell magne bondevik og paven på en bestialsk måte med samuraisverd. Og ikke minst kjørt i 400 med bil, (bugatti Veyron 16/4) 8321773[/snapback] Bror..? Er det deg? Du, min bror, skilt ved fødselen? Tar med det du sa på lista mi ^^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Det aller første jeg hadde gjort var å permbanne alle de mest aktive brukerne på forumet. Etter det hadde jeg tatt på meg jobbesku, joggebukse og løpt til jeg døde. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Det aller første jeg hadde gjort var å permbanne alle de mest aktive brukerne på forumet. Etter det hadde jeg tatt på meg jobbesku, joggebukse og løpt til jeg døde. 8321874[/snapback] Hvorfor løpe seg til døde når en kan ta ibruk noe motorisert? Slipper en å bli så sliten og Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Fordi å løpe gir en en frihetsfølelse lik ingen annen. Men altså jeg mente ikke å løpe seg til døde. Snarere å løpe hele den uken, for så å dø. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg hadde stjålet masse fete duppedingser, ranet en bank , drept mine fiender, gjort masse hærverk, masse sex, sprengt politistasjonen, ranet en annen bank, kapret et småfly å stukket av til utlandet eller så langt jeg har kommet før jeg dør Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Tatt med meg mine beste venner + nærmeste familie og dratt til en eller annen paradis øy og brukt min siste uke der sammen med de som betyr mest for meg Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Ja et lite fly var ikke dumt! Tar en av de med på lista og... Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 jeg ville ha spillet css 1 uke i strekk Lenke til kommentar
Juden Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Jeg ville ha lagd en masse elendighet, prøvd all slags drug, drept George W. Bush, sagt "Fuck u all" til hele skolen og mye annet som jeg ikke kommer på akkurat nå. Sex, drug and wasting i en hel uke !!! Endret 6. april 2007 av Savage-Garden Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg tror jeg hadde runket en hel uke til ende. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 sex and drugs , rince and repeat Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Fordi å løpe gir en en frihetsfølelse lik ingen annen. Men altså jeg mente ikke å løpe seg til døde. Snarere å løpe hele den uken, for så å dø. 8321903[/snapback] Hva med frihetsfølelsen en god runk gir? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Pult, spist, pult, brukt masse penger, pult. Så hadde jeg sikkert sagt unnskyld for dritt jeg har gjort og fortalt de jeg er glad i hva de betyr for meg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Pult, spist, pult, brukt masse penger, pult. Så hadde jeg sikkert sagt unnskyld for dritt jeg har gjort og fortalt de jeg er glad i hva de betyr for meg. 8322210[/snapback] Puling till se end of se days. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Gjort mye ulovelig, gjort masse gale ting mot andre og til slutt skutt alle andre og meg selv til slutt. Vil ikke dø langsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå