brukernamn Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 jada, bare kom med overlegne kommentarer alle folk med ati 9700pro, MEN, dere får se i denne testen at de gamle er fortsatt eldst :razz: de et år gamle geforce4-kortet blir nemmlig ikkje knust så hardt at de gjer noke for å sei de sånn, 9700pro har sine svake punkt! http://www.hardware.no Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 [useriøs]nVidia ROCKER! [/useriøs] Vel, nVidia kan kunsten å holde følge, og når dei først gir ut et kort, så varer det lenge Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 9 måneder etter og kortet gir fortsatt topp ytelse.. vil si at det er meeeeeget solid :smile: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Quote: Den 2002-12-17 17:00, skrev GeCcO:...drivere Allikevel! kortet er fysisk svakere! og fremdeles nesten et år gammalt! nVidia er best :grin: Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2002 jaja, alle ati-fans meiner at den lave båndbredden til geforceFX vil bli et stort "problem", trur dem skal sjå litt nermare på sine egne kort først da.. ka e de 9700pro har, 20gb/s? mot gf4 sine 10,4 Lenke til kommentar
bluescreen Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Dette faller på sin egen urimelighet. Prøver dere å påstå at siden Radeon 9700PRO får ned mot 20FPS i UT2003 gjør at spillet ikke blir spillbart? Selv om ATI-kortet har noe lavere minimums FPS i UT2003 enn Ti4600, betyr ikke det at det har noen som helst innvirkning på spillbarheten. Det er kun snakk om millisekunder hvor FPS faktisk er så lavt, og det er ikke mulig for mennesker å registrere dette. Sorry, men det der holder ikke vann. Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2002 du må vere en useddvanli treig person (når de gjelder syn, men de kan godt vere når de gjelder hjerne også) viss du ikkje merker at du spiller på 13FPS!!!, da trur eg du har en "LITT" stort synsproblem med en gang man kommer under 20fps, så er de liv og død å spille... ÆSJ de der holder vann som bare skitt, og du er jo seff en sånn ati-fitte, så de er jo ikkje rart du beskytter ditt ati9700pro-som-er-laangt-under-gf4-sine-minimumsgrenserpåFPS-kort! de du IKKJE merker er dei fps'ane som ati har OVER 100fps, ERGO: gf4 er bedre å spille med fordi over 100fps er de menneskli umuli å merke noke, men når man kommer ned på 15fps, så rister pc'en fordi den holler på å sprenge av kor laft fpsen har nådd face it dude.. 9700pro er ikkje såå overlegent i minimumsfps-grense som er en STOR fordel å ha litt høg... Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2002 du må vere en useddvanli treig person (når de gjelder syn, men de kan godt vere når de gjelder hjerne også) viss du ikkje merker at du spiller på 13FPS!!!, da trur eg du har en "LITT" stort synsproblem med en gang man kommer under 20fps, så er de liv og død å spille... ÆSJ de der holder vann som bare skitt, og du er jo seff en sånn ati-fitte, så de er jo ikkje rart du beskytter ditt ati9700pro-som-er-laangt-under-gf4-sine-minimumsgrenserpåFPS-kort! de du IKKJE merker er dei fps'ane som ati har OVER 100fps, ERGO: gf4 er bedre å spille med fordi over 100fps er de menneskli umuli å merke noke, men når man kommer ned på 15fps, så rister pc'en fordi den holler på å sprenge av kor laft fpsen har nådd face it dude.. 9700pro er ikkje såå overlegent i minimumsfps-grense som er en STOR fordel å ha litt høg... Lenke til kommentar
manpower Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Quote: Den 2002-12-17 22:24, skrev brukernamn:du må vere en useddvanli treig person (når de gjelder syn, men de kan godt vere når de gjelder hjerne også)viss du ikkje merker at du spiller på 13FPS!!!, da trur eg du har en "LITT" stort synsproblemmed en gang man kommer under 20fps, så er de liv og død å spille... ÆSJde der holder vann som bare skitt, og du er jo seff en sånn ati-fitte, så de er jo ikkje rart du beskytter ditt ati9700pro-som-er-laangt-under-gf4-sine-minimumsgrenserpåFPS-kort!de du IKKJE merker er dei fps'ane som ati har OVER 100fps, ERGO: gf4 er bedre å spille med fordi over 100fps er de menneskli umuli å merke noke, men når man kommer ned på 15fps, så rister pc'en fordi den holler på å sprenge av kor laft fpsen har nåddface it dude.. 9700pro er ikkje såå overlegent i minimumsfps-grense som er en STOR fordel å ha litt høg... do you have a kind of a problem?? du posta den saken 3 ganger ass Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2002 de blei visst litt for mange ganger.. Lenke til kommentar
candymann Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Her er en thread på rage3d om denne testen fra hardware.no. http://www.rage3d.com/board/showthread.php...readid=33653712 les og ..... Lenke til kommentar
Boye Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Testen er interessant, men må tas med en klype salt. Jeg leste igjennom, og satt med et intrykk av at testen allerede fra starten var dømt til å helle mot nVidia. Lenke til kommentar
kai_nilsen Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Den 2002-12-17 22:24, skrev brukernamn:du må vere en useddvanli treig person (når de gjelder syn, men de kan godt vere når de gjelder hjerne også)viss du ikkje merker at du spiller på 13FPS!!!, da trur eg du har en "LITT" stort synsproblemmed en gang man kommer under 20fps, så er de liv og død å spille... ÆSJde der holder vann som bare skitt, og du er jo seff en sånn ati-fitte, så de er jo ikkje rart du beskytter ditt ati9700pro-som-er-laangt-under-gf4-sine-minimumsgrenserpåFPS-kort!de du IKKJE merker er dei fps'ane som ati har OVER 100fps, ERGO: gf4 er bedre å spille med fordi over 100fps er de menneskli umuli å merke noke, men når man kommer ned på 15fps, så rister pc'en fordi den holler på å sprenge av kor laft fpsen har nåddface it dude.. 9700pro er ikkje såå overlegent i minimumsfps-grense som er en STOR fordel å ha litt høg... Skal dette være ett seriøst innlegg? Da burde du kanskje bruke andre ord. Uansett, selv om mennesker ikke registrer fps som er så høyt som 100, så er det mer flyt i spillet ved 100 og over. i spill som Quake 3, så hopper man lengre ved 333 fps, enn med 125, og alle Quake 3 spillere er enige i at du _må_ ha minst 125 fps. Du burde la andre ha sine egne meninger om produkter "du er jo seff en sånn ati-fitte", Radeon 9700 pro, er jo mye bedre enn GF4 4600, det sier jo de fleste tester. uansett så var det bare en test av UT2003. GF4 4600, er ett eldre kort, det er kommett flere drivere som opptimaliserer kortets ytelse, ATI har ikke rukket å slippe mangen drivere siden, det ikke er lenge siden kortet ble sluppet ut. Jeg har selv hatt GF4 4600, jeg merket stor forskjell i spill o.l når jeg fikk mitt radeon 9700 pro. Det burde ikke være lov å bruke ett sånt språk på ett forum. OK.no er jo kjent for å være saklige og at man får den hjelp man trenger, yummy: utesteng personer en liten stund når de bryter reglene. Takk [ Denne Melding var redigert av: kai_nilsen på 2002-12-18 09:37 ] Lenke til kommentar
CaveDog Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla Har prøvd begge deler, valget falt på ati. Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 Skal dette være ett seriøst innlegg? Da burde du kanskje bruke andre ord. Uansett, selv om mennesker ikke registrer fps som er så høyt som 100, så er det mer flyt i spillet ved 100 og over. i spill som Quake 3, så hopper man lengre ved 333 fps, enn med 125, og alle Quake 3 spillere er enige i at du _må_ ha minst 125 fps. Du burde la andre ha sine egne meninger om produkter "du er jo seff en sånn ati-fitte", Radeon 9700 pro, er jo mye bedre enn GF4 4600, det sier jo de fleste tester. uansett så var det bare en test av UT2003. GF4 4600, er ett eldre kort, det er kommett flere drivere som opptimaliserer kortets ytelse, ATI har ikke rukket å slippe mangen drivere siden, det ikke er lenge siden kortet ble sluppet ut. Jeg har selv hatt GF4 4600, jeg merket stor forskjell i spill o.l når jeg fikk mitt radeon 9700 pro. Det burde ikke være lov å bruke ett sånt språk på ett forum. OK.no er jo kjent for å være saklige og at man får den hjelp man trenger, yummy: utesteng personer en liten stund når de bryter reglene. Takk <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: kai_nilsen på 2002-12-18 09:37 ]</font> for å vere erlig, ikkje litt seriøst de med munnbruken, men en ting er seriøst, og de er de med FPS-LAV, og nå er ikkje quake3 de mest krevande spele som finst, btw syns eg at eg såg tendensa til at de ve UT2003 vi snakka om?! eller ka seie du!? har ikkje sagt et ord om de stygge quake spelet ditt, så viss du skal sei noke om det, så kan du gå lage DIN egen tråd, der du kan skryte hemmningslaust over kor masse lenger du hopper med et ati9700pro i forskjell til ti4600.... mitt lille kødde-utsagn der oppe var liksom bare for å provosere sånne som deg, som hopper på med en gang. MEN, viss du meiner at du er så utrulig seriøs, så holde deg innafor UT2003 og konklusjonen som er gitt på HW.no, for de er nemmlig DEN eg snakker om! Lenke til kommentar
kai_nilsen Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 1. Du snakket ikke om UT2003, du snakket om Radeon 9700. derfor ga jeg bare ett eksempel. 2. Visst du skal være så useriøs og bare kvevurlere, så kan du vel stikke på IRC eller.no ? 3. Du kommer med de mest usaklige kommentarer, les gjennom det du selv skriver før du begynner å angripe meg for det jeg skriver, jeg leste gjennom innlegget ditt, der står det mest om at du ikke liker radeon osv... 4. det burde vært 16 års grense på OK.no BTW, har jeg tråkka deg på tærne eller? [ Denne Melding var redigert av: kai_nilsen på 2002-12-18 14:36 ] Lenke til kommentar
bluescreen Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Den 2002-12-17 22:23, skrev brukernamn:du må vere en useddvanli treig person (når de gjelder syn, men de kan godt vere når de gjelder hjerne også)viss du ikkje merker at du spiller på 13FPS!!!, da trur eg du har en "LITT" stort synsproblemmed en gang man kommer under 20fps, så er de liv og død å spille... ÆSJde der holder vann som bare skitt, og du er jo seff en sånn ati-fitte, så de er jo ikkje rart du beskytter ditt ati9700pro-som-er-laangt-under-gf4-sine-minimumsgrenserpåFPS-kort!de du IKKJE merker er dei fps'ane som ati har OVER 100fps, ERGO: gf4 er bedre å spille med fordi over 100fps er de menneskli umuli å merke noke, men når man kommer ned på 15fps, så rister pc'en fordi den holler på å sprenge av kor laft fpsen har nåddface it dude.. 9700pro er ikkje såå overlegent i minimumsfps-grense som er en STOR fordel å ha litt høg... Innleggene dine taler for seg sjøl. Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Den 2002-12-18 14:23, skrev kai_nilsen:1. Du snakket ikke om UT2003, du snakket om Radeon 9700. derfor ga jeg bare ett eksempel.2. Visst du skal være så useriøs og bare kvevurlere, så kan du vel stikke på IRC eller.no ?3. Du kommer med de mest usaklige kommentarer, les gjennom det du selv skriver før du begynner å angripe meg for det jeg skriver, jeg leste gjennom innlegget ditt, der står det mest om at du ikke liker radeon osv...4. det burde vært 16 års grense på OK.noBTW, har jeg tråkka deg på tærne eller?<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: kai_nilsen på 2002-12-18 14:36 ]</font> viss du setter inn den aldrsgrensa om noken mnd. så er de heilt greitt for meg, men da har vell eg vokset fra meg mine barnslige sprell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå