JohndoeMAKT Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 For å leke djevelens advokat *badum tish* så vil jeg ikke si at å drepe noen er en benchmark for ondhet når du sammenligner Gud med Satan. Slik jeg ser det ut fra det jeg vet om kristendom (og sett bort fra om jeg tror på det eller ikke) vil jeg si at det ondeste Satan kan gjøre er å frata deg frelse når du dør og dermed gi deg evig pinelse i Helvete.. uavhengig av når du dør. Så ved å så tvil, fristelse, hat og korrupsjon har han etter hvert faktisk overtaket over Gud, rent numerisk når det kommer til troende på den kristne Gud vs alle andre. Så selve grafen og mange poster i denne tråden og i resten av forumet som sår tvil og spotter de troende er faktisk en del av Satans onde arbeid mye værre enn drapstallet fra Bibelen. Som det også står i Bibelen : "The greatest trick Satan ever did was convincing humanity that he didn't exist." Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 det er vel gud som bestemmer om du havner i helvete eller ikke, så satan utfører vel egentlig bare jobben som gud har bedt han om å gjøre satan er kristen Lenke til kommentar
ptta Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hmm...Dårlig at ikke alle som ble drept på direkte ordre fra gud er med, hvis de ikke er det da. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 En fiffig liten graf. Jeg er ikke ett sekund i tvil om hvem jeg ville heiet på 8321650[/snapback] Så må en bare legge til alle som ikke er kristne da skal jo også dø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå