etjazz Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 En fiffig liten graf. Jeg er ikke ett sekund i tvil om hvem jeg ville heiet på Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Og hvor mange har ikke blitt drept på grunn av bibelen... Endret 6. april 2007 av P-in-P Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Urk... Homo Sapiens go home! Lenke til kommentar
goggys Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Frykt Gud eller end opp med å bli en ny blå pixel på grafen! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hold kildene klare, snart kommer religionen og skal forsvare seg. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Søren også.. Nå er jeg ikke kristen lenger Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hold kildene klare, snart kommer religionen og skal forsvare seg. 8321819[/snapback] *trommevirvel* Men burde vi(evolusjonister?) ikke påpeke hvor mange av disse som var uskyldige og skyldige ? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hold kildene klare, snart kommer religionen og skal forsvare seg. 8321819[/snapback] Ja det regner jeg nesten med Da blir det 1000 irrelevante grunner for irrelevante temaer, så kommer noen å motbeviser det, og så repeterer de seg og kaller alle som ikke har samme mening som dem for dumme (ikke direkte selvfølgelig) og slik går det leeeenge før tråden blir stengt eller den/de religiøse ikke har mulighet til å sitte å promotere religionen sin lengre. Noe de er nødt til å gjøre slik at de selve kan føle seg trygge på at det de tror på faktisk er sant. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Eller noen mister besinnelsen, sier et par forbudte ting og blir bannet. Men nok off-topic. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hvorfor mener dere at vi skal forsvare oss? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hvorfor mener dere at vi skal forsvare oss? 8321875[/snapback] Fordi dere har en stygg tendens til å gjøre det (Vil bare si at jeg ikke mente normale religiøse som tror det er noe større enn dem selv og at en bør følge de basiske retningslinjene i bøkene) Lenke til kommentar
Husam Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Designet på grafen må jo ha vært laget av en som favoriserer Gud. Hvorfor er streken til Satan så lang? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Designet på grafen må jo ha vært laget av en som favoriserer Gud. Hvorfor er streken til Satan så lang? 8322177[/snapback] Den er ikke lang, den er bred. Lenke til kommentar
corge Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Haha, flott. Det som også hadde vært stilig hadde vært å se en graf som viser hvor mye informasjon som er generelt akseptert av kristne i Bibelen som funksjon av tid - i utgangspunktet var vel så og si nesten alt i hele bibelen akseptert, mens nå i moderne tider er det flere prester som sier at det eneste (pga. selv DE klarer å se at det er logiske feil og latterlige ting i bibelen) som er sant i bibelen at "Gud elsker deg". Denne grafen hadde gått rett fra himmelen til helvete. Litt off topic, beklager. Meget bra den grafen som trådstarter hadde funnet, hvor er den fra? Men det mest tragiske er jo selvsagt at uansett hvor bra argumenter eller beviser en kommer med så er og blir religion pseudovitenskap og kan ikke direkte motbevises per definisjon. Men det er selvsagt hysterisk morsomt å latterliggjøre religion for oss som klarer å se gjennom dette syltynne eventyret av en åndssvak historie som religion utgjør. Lenke til kommentar
corge Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Og hvor mange har ikke blitt drept på grunn av bibelen... 8321660[/snapback] Dette er irrelevant, du tenker ikke på alle bibelen har reddet fra helvete! Lenke til kommentar
Juden Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Dere har ikke helt peiling på religion og Gud! Man må forstå det og ikke bare si at Gud drepte så og så mange, Gud er slem osv! Gud er barmhjertig! Han dreper ingen. Det er bare mennesker som dreper hverandre! Lenke til kommentar
.V. Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Du har åpenbart ikke lest bibelen om du mener Gud aldri har drept noen. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Gud er barmhjertig! Han dreper ingen. Det er bare mennesker som dreper hverandre! 8323610[/snapback] Når Gud sa han gikk rundt i Egypt og slo ihjel alle førstefødte, så mente han at det var mennesker som gjorde det. Duh, folkens, våkn opp litt her. Lenke til kommentar
corge Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Dere har ikke helt peiling på religion og Gud! Man må forstå det og ikke bare si at Gud drepte så og så mange, Gud er slem osv! Gud er barmhjertig! Han dreper ingen. Det er bare mennesker som dreper hverandre! 8323610[/snapback] Gud har skapt mennesker slik at mennesker kan skade andre mennesker uten at det tjener andre mennesker eller religion på noe vis. Gud er en sadist. Ja.. klart Gud er barmhjertig! Selvsagt. Det er derfor gud lar vilkårlige folk bli drept og/eller torturert av andre mennesker og lar store grupper mennesker lide til ingen nytte. Nei faen, nå glemte jeg at nå tolker jeg ikke bibelen, ikke sant? For å skjønne at gud egentlig er "god" når han er "ond" så må en tolke både det som skjer og det som står i bibelen på rett måte, dvs. vri om det som skjer til å passe inn med de oppfatninger en har om denne bestemte religionen. Jeg må nesten bare beklage at du aldri har klart å vokse fra konsepter som Julenissen, Påskeharen og Gud.. det er virkelig tragisk for oss ateister at mange tenker slik, men det er dessverre ikke noe en kan gjøre med det. For uansett hva en sier til religiøse nekter de å høre på sunn fornuft når det kommer til akkurat dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå