Juden Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) "Shooter" er en action thriller med Mark Wahlberg i rollen som Bob Lee Swagger, en tidligere US Marine som forlater militæret etter at et oppdrag går galt. Når han motvillg blir presset tilbake i tjenesten, opplever han å bli sveket igjen. Med to kuler i kroppen og som offer for en nasjonal klappjakt, planlegger Swagger sin hevn som kommer til å ramme de mest innflytelserike i samfunnet. Se trailer her: http://www.filmweb.no/trailere/article120214.ece Hvilken forventninger har dere til denne filmen? Jeg hadde ikke så store forventninger til å begynne med, men når jeg så traileren så fikk jeg litt høye forventninger. Blir nok en film jeg kommer til å se! Kommer på kino: 20.04.2007 Endret 6. april 2007 av Savage-Garden Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Har ikke hørt om filmen en gang, men kommer sikkert til å se den! Det hadde vert fint om du linka til trailer eller imdb! Hva med dine forventninger? Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Den filmen virker bra. Den skal jeg se, har bursdag dagen etter, så om den går på de lokale kinoen, blir det kino-party. Endret 6. april 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Lurer på om Whalberg blir like kul i denne som han var i The Departed? Filmen ser litt kul ut ihvertfall. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 sett noen trailere som, kan tyde på at filmen blir kul Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Fant en grei trailer her Hadde heller aldri hørt om filmen før denne tråden, men sier meg enig i at den virka spennende The Departed fikk jeg aldri helt sansen for, men det blir vel litt for OT. Denne kan sikkert bli bedre. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Trailer i fullskjerm - http://www.filmweb.no/trailere/article120214.ece# Ser grei nok ut, typisk film som enten blir tøff eller harry Endret 14. april 2007 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
JRL Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 tror denne filmen blir veldeig typisk. kul trailer, men dårlig film...du ser jo twisten i filmen på lang avstand Lenke til kommentar
Namek Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Noen som har sett filmen/er den til å anbefale? Helst svar uten å ødelegge filmen med å si for mye. Ikke skriv i spoiler heller, jeg trykker alltid på spoiler.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg skal prøve å se filmen i løpet av uka. Etter å ha sett traileren må jeg si at jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) For en drittfilm! Typisk amerikansk, klisjefylt, store eksplosjoner, "I'm cool" slow-motion walks. Endret 25. april 2007 av midnight_walker Lenke til kommentar
AndyProtagonist Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 For en drittfilm! Typisk amerikansk, klisjefylt, store eksplosjoner, "I'm cool" slow-motion walks. 8466428[/snapback] Du får faktisk filmen til å virke bra... Lenke til kommentar
sixx Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 For en drittfilm! Typisk amerikansk, klisjefylt, store eksplosjoner, "I'm cool" slow-motion walks. 8466428[/snapback] Du får faktisk filmen til å virke bra... 8483314[/snapback] hehe enig JEg liker wahlberg veldig godt da, så jeg skal nok se den når jeg får mulighet Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Har tenk å se den nå i helgen, virker bra (Jeg elsker thrillere) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå