Kakesatan Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hey.. jeg har rayman på wiien min, men så får jeg ikke til å koble til den andre remoten . når gjør man det? på wii menyen, eller på spillet? Lenke til kommentar
Farmus Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) de røde knappene:D prøv dem:D EDIT: det er en rød knapp under batterilokket på wiimoten, å en på under front lokket på wiien;) Endret 6. april 2007 av ZumZart Lenke til kommentar
Kakesatan Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 de røde knappene:D prøv dem:D EDIT: det er en rød knapp under batterilokket på wiimoten, å en på under front lokket på wiien;) 8321676[/snapback] jaja, vi har prøvd det, men når skal vi koble til? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Dette er kanskje et dumt spørsmål, men jeg stiller det alikevel:P Har du tenkt å bruke to wiimotes på Rayman singleplayer? Du bruker nunchuken sammen med Wiimoten der. Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 For multiplayer så velger man "and one other" inne på menyen, og da får person nummer to velge hvordan han/hun skal se ut. Det er hele tiden person 1, som velger de forskjellige tingene... Lenke til kommentar
Kakesatan Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Dette er kanskje et dumt spørsmål, men jeg stiller det alikevel:P Har du tenkt å bruke to wiimotes på Rayman singleplayer? Du bruker nunchuken sammen med Wiimoten der. 8321846[/snapback] Javel, så man connecter den andre remoten etter man har velget alle personene som skal være med? Jeg mener ikke 2 player på story, nei.. Det som er problemet, er at min kontroll ikke vil la seg connecte til vennen min sin wii.. Wiien merker ikke at min kontroll er der, jeg prøver å connecte så mye som jeg kan.... På wii sports går det... Endret 6. april 2007 av Kakesatan Lenke til kommentar
Kakesatan Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 *nudge*........................ Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg