Juden Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Det fins flere sanger som to/flere artister har laget sammen. F.eks, U2 har laget "One"med Mary J. Blige og David Bowie har laget sangen "Dancing in the streets" sammen Mick Jagger. Kom med eksempler, og begrunn valget. Nevn også om sangen er god eller dårlig. Endret 6. april 2007 av Savage-Garden Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Når det kommer til låter som flere har laget synes jeg at Toop Dogz av Looptroop & Petter (Tror jeg iallefall) er ganske tøff for å være hip-hop Edit: Fjernet feil fra min side. Endret 7. april 2007 av king_of_kong Lenke til kommentar
catolap Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 "One" er det vel Johnny Cash som har laget? Når det kommer til låter som flere har laget synes jeg at Toop Dogz av Looptroop & Petter (Tror jeg iallefall) er ganske tøff for å være hip-hop 8322415[/snapback] One er ei U2låt. Cash har covra den Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Det fins flere sanger som to/flere artister har laget sammen. F.eks, U2 har laget "One"med Mary J. Blige 8321476[/snapback] Feil, U2 laget One alene på begynnelsen av 90-tallet. Mary J var bare med på en nyinnspilling av den. Versjonen med Mary J er forresten horribel. Endret 6. april 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
catolap Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Versjonen med Mary J er forresten horribel. 8323266[/snapback] Støttes fullt ut! Lenke til kommentar
Juden Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Kom med flere sanger enn bare "one", folkens! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Kan nevne "Talib Kweli feat Mary J. Blige - I try" fra albumet "Beautiful Struggle" som er helt rå. Konge beat, knallgode lyrics fra Kweli og en passende vokal fra Mary J. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Queen og David Bowie - Under Pressure. En herlig sang Lenke til kommentar
eNot Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Seether feat Amy Lee - Broken : ) Nydelig vakker. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Teddybears og Iggy Pop har laget låta "punkrocker" sammen. Kan ikke klage på sangen fordi den er full av humør. :!: Rettere sagt en tullesang! Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Liker versjonen der Puff Daddy, 112 og Sting synger: I'll Be Missing You En annen fin versjon er den der Enrique Iglesias, Backstreet Boys, Sting, Christina Aguilera, Nelly, Tom Jones og Sisqo synger: I'll Be Watching You Hvis du liker Queen så kommer du til å like versjonen av Bohemian Rhapsody som blir sunget av Elton John og Axl Rose sammen med Queen (minus Freddy Mercury selsagt) på Minnekonserten som ble hold for Mercury (vokalisten i Queen) Endret 8. april 2007 av sjeefen Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Redman og The Offspring har Original Prankster sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå