Gå til innhold

Ettelysning: Tegnefilm fra 80\90tallet

Anbefalte innlegg

Leter etter tittelen på en gammel tegnefilm(muligens serie) fra 80/90 tallet.

Hovedkarakteren var en mann med en hvit\grå "gun arm"\pistol arm. Mener den var på hans høyre hånd, gikk fra albuen og ned, og noen ganger hadde han en fake protese over for å skjule den. Den var ganske actionfylt og husker den som noe voldelig. Det var helt klart sci-fi og ikke noen typisk "barnefilm"

Hadde den på VHS og tror faktisk Jostein Pedersen(grand prix kommentator) hadde hovedstemmen, så den var dubbet til norsk.

Litt usikker på om det var en film eller kun en del av en serie. Men det var da tegnefilm som var noe anime preget.

Har søkt på google og lett rundt på internett, men finner ingen ting... Husker jeg også hadde Transformers, Star Fleet og Thundercats på video, så den kom sannsynligvis rundt samme tid.

Det er ikke: Transformers, Megaman, Astroboy, Robocop

Hvis noen vet tittelen hadde jeg blitt veldig takknemlig! :)

Endret av Radium
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for raskt svar! :)

Men det er desverre ingen av de du nevnte. Selve armen hans kunne ligne en del på megaman sin arm. Tror også "min" hovedkarakter skjøt en form av energikuler ut av armen sin, men er ikke helt sikker på dette..

Lenke til kommentar

Det er vel det som kan være litt dumt. Man husker gamle serier og filmer som dødsbra, men så ser man de som voksne og plutselig var de ikke fullt så bra lenger... :hmm: Hadde den jo på video selv i norsk versjon, men har ikke klart å finne den, ble sikkert kasta eller ødelagt en gang. Skal uansett bli spennende å få sett den igjen :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...