Gå til innhold

Warlock fear for pvp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

 

Er det noen som vet hvorvidt fear og howl of terror deler diminishing return counter?

 

Og hvis en motstander skulle bli immune (eller få redusert effekt pga diminishing return) mot fear, hvor lang tid tar det før motstanderen nok en gang kan bli påvirket av fear igjen?

8321447[/snapback]

 

lenge nok til at du dør, tipper et minutt elns :p

 

*edit*

 

Er vel egentlig feilpost, kunne ha spurt i warlock topicet.

Endret av Ole J
Lenke til kommentar

Diminishing returns er på hvert enkelt target, ikke globalt. Så om du bruker howl først også fear på et annet target som ikke er "feared", så vil ikke det ha noe å si. For at det skal begynne å bygge seg opp (max 3 før immune) så må du feare et target som du allerede har truffet med howl.

Lenke til kommentar
Diminishing returns er på hvert enkelt target, ikke globalt. Så om du bruker howl først også fear på et annet target som ikke er "feared", så vil ikke det ha noe å si. For at det skal begynne å bygge seg opp (max 3 før immune) så må du feare et target som du allerede har truffet med howl.

8325330[/snapback]

Joda men jeg tolket spørmsmålet ditt som hvordan jeg kunne se at ikke howl breaka på fear. Sorry my bad. Jeg tok foresten feil. De deler DM med seduce. Klikkbar link
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...