abcd423417984 Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 Hei Er det noen som vet hvorvidt fear og howl of terror deler diminishing return counter? Og hvis en motstander skulle bli immune (eller få redusert effekt pga diminishing return) mot fear, hvor lang tid tar det før motstanderen nok en gang kan bli påvirket av fear igjen? Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Hei Er det noen som vet hvorvidt fear og howl of terror deler diminishing return counter? Og hvis en motstander skulle bli immune (eller få redusert effekt pga diminishing return) mot fear, hvor lang tid tar det før motstanderen nok en gang kan bli påvirket av fear igjen? 8321447[/snapback] lenge nok til at du dør, tipper et minutt elns *edit* Er vel egentlig feilpost, kunne ha spurt i warlock topicet. Endret 6. april 2007 av Ole J Lenke til kommentar
TRS Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 Er ikke "cooldown" på diminishing returns 30sec? Er ikke sikker, men mener å huske noe slikt. OM de deler den er jeg ikke sikker på, men vil tro det ettersom de har samme effekt. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 30 sek. Alle fear-effekter deler DR. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Er vel ikke noe særlig å tenke på? pvpa med en lock, jeg mista 14k hp før fearen var ferdig. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Glad to av characterene mine er undeads Hater å bli chainfeara på hunteren. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 30 sek. Alle fear-effekter deler DR. 8322435[/snapback] Når starter denne DR countern da? Når første fear blir sendt av gårde eller når siste fear blir sendt av gårde? En annen ting; hvis target resister eller er immune mot fear midlertidig, vil dette gi DR effekten? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Ja, ihvertflal resist og Wotf Derfor det er et sant helvette å være human warlock Wotf = 1DM, trinket = 2DM, 3. fear får du kanskje inn, men da er du nok dau (eller så resister den). Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Howl of terror og fear deler IKKE deminishing returns tror jeg da du kan bruke howl og fear samtidig uten at howl breaker. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Uten at howl breaker? hvordan "ser" du det når begge er fear effects? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Uten at howl breaker? hvordan "ser" du det når begge er fear effects? 8325224[/snapback] Fordi 6 mobs er fearet isteden for 5? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Uten at howl breaker? hvordan "ser" du det når begge er fear effects? 8325224[/snapback] Fordi 6 mobs er fearet isteden for 5? 8325230[/snapback] Tror ikke det er sånn DR funker. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Diminishing returns er på hvert enkelt target, ikke globalt. Så om du bruker howl først også fear på et annet target som ikke er "feared", så vil ikke det ha noe å si. For at det skal begynne å bygge seg opp (max 3 før immune) så må du feare et target som du allerede har truffet med howl. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Diminishing returns er på hvert enkelt target, ikke globalt. Så om du bruker howl først også fear på et annet target som ikke er "feared", så vil ikke det ha noe å si. For at det skal begynne å bygge seg opp (max 3 før immune) så må du feare et target som du allerede har truffet med howl. 8325330[/snapback] Joda men jeg tolket spørmsmålet ditt som hvordan jeg kunne se at ikke howl breaka på fear. Sorry my bad. Jeg tok foresten feil. De deler DM med seduce. Klikkbar link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå