Gå til innhold

[Løst - steng]Internett Browser hakker

Anbefalte innlegg

Sitter her på min fars datamaskin, han har lite peiling på datamaskiner så jeg tar meg av opprydding og sånt. Det som irriterer meg er at han nekter for at jeg skal røre maskinen. Han er livredd for "alt som er nytt" som f.eks. bedre og gratis antivirusprogram. En av hans store skrekker er at jeg skal bytte internettbrowser.

Ja, jeg vet. Dere har hørt det før. Browseren hakker når jeg scroller nedover, eller "intærn lægger" på fagspråket. :p Jeg har søkt og søkt etter driver til skjermkortet, noe jeg tviler på at han i det hele og det store har installert. Finner ikke rett driver. Noen som kan hjelpe meg?

Cluet her er at alle endringer må gjøres uten at det er synlig på maskinen.

Endret av eilertsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, det er ingenting som heter "intern hakking". Og spør faren din etter cder osv. som har fult med maskina. Godt mulig at skjermkortdriveren ligger der. Men hvis du ikke får tak i cdene så fortell oss i det minste hva slags skjermkort det er i maskina.

Lenke til kommentar
Vel, det er ingenting som heter "intern hakking". Og spør faren din etter cder osv. som har fult med maskina. Godt mulig at skjermkortdriveren ligger der. Men hvis du ikke får tak i cdene så fortell oss i det minste hva slags skjermkort det er i maskina.

8321695[/snapback]

Som jeg har sagt, denne er løst. :)

.. og ingen har sagt noe om "intern hakking", men "intærn lægger".

Lenke til kommentar

8321695[/snapback]

Som jeg har sagt, denne er løst. :)

.. og ingen har sagt noe om "intern hakking", men "intærn lægger".

8321709[/snapback]

Jeg bare oversatte det til norsk. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...