gard. Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Lurte litt på om jeg skulle legge denne i programvare eller mobil -forumet, men siden feilen skjer på mobilen la jeg den her. Vel, problemet er at når jeg overfører musikk via Disc2Phone til min SnyEricsson k610i, blir sekunder i starten på sangen borte. Altså, er det en sang på f.eks. 3:17 kan den blir forminsket til 2:49. En gang så mistet jeg 40 sekunder av en sang! Dette er forferdelig trasig. Grunnen til at jeg bruker Disc2Phon er at jeg komprimerer filene til 128 kbps, så de ikke skal ta så stor plass. Noen som har et saklig svar til meg? - Blade-Bunny Endret 10. april 2007 av Blade-Bunny Lenke til kommentar
myztical Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 kjøp deg et større minnekort, minnekortleser og drit i disc2phone. det suger jo maksimalt.. Og DRIT i å komprimere sangene.. Mitt beste tips til deg.. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Ja. Har jo bestilt et minnekort på 1GB som kommer på tirsdag. Men jeg vil helst komprimere sangene. Så får jeg plass til flere. Man hører jo ikke forskjell på den 128 kbps låt vs en 320kbps låt på en mobil. Så trenger fortsatt tips her. Lenke til kommentar
unoturbo Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Bruk et annet program til å komprimere filene dine om til 128kbps! også overfører du directe med en minnekortleser! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Men Disc2Phone komprimerer og overfører til mobilen samtidig, og det sparer mye tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå