Dotten Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Marte Stokstad og Kyrre Holm Johannesen blir programledere for Idol. Les om dem her: http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/idol2007/article906410.ece Lenke til kommentar
kallekul Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 De to personene sier ikke meg mye, men leste at de hadde drevet en del med radio så da er det egentlig ikke så rart jeg ikke har hørt noe særlig om dem.. Spørsmålet er jo om de er en "dødelig" morsom kombo Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Thomas og Harald var morsomme. Etter det har det gått nedenom og under. Lenke til kommentar
kallekul Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Thomas og Harald var morsomme. Etter det har det gått nedenom og under. 8329480[/snapback] ja er nok emstremt enig i det Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Nei, tragiske programledere... Få tilbake Thomas og Harald for dem var jo morsomme og man kunne se på dem og ikke skru av tven. Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Blir en aldri så liten bump dette, men temaet kommer nok opp igjen uansett når programmet starter. Men, hvorfor i allverden skal programlederne være så veldig morsomme? Er det ikke deltakerne som skal stå i fokus på dette programmet? Jeg føler at det norske Idol hadde vært mye bedre tjent med en enkelt programleder som ikke kastet bort tid på tull og fjas. Dette bidrar bare til å øke fjortisfaktoren.... Se på American Idol - de har en dyktig programleder i Ryan Seacrest. Samme programleder har fulgt Idol igjennom flere sesonger, og han er proff tvers igjennom. Ikke noen fjottete sketsjer eller andre usaklige greier. Det er vel sånn man lager et av verdens største TV show, eller? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Programlederen i American Idol er uten tvil svært passende i programlederrollen. Han snakker akkurat nok, han prøver ikke desperat å være morsom. Han er rett og slett bare der for å introdusere og småprate litt med deltakerne, hvilket er bra! Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Jeg synes Marte Stokstad gjør en helt ok jobb som programleder. Av og til slår hun til med en artig kommentar, og hun er god til å improvisere, i motsetning til Kyrre. Han er litt treig. Er så lenge siden jeg så Thomas og Harald i idol-sammenheng, at jeg husker knapt hvordan de var, men jeg mener å huske de var best. Er helt enig i at programlederne ikke trenger å være hysterisk morsomme, for det er jo som sagt deltagerne som er hovedpoenget, men det blir jo ofte litt morsommere å se på hvis de har litt humor. Edit: la til et ord, gitt. Endret 23. oktober 2007 av dagr0z Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det som er tragisk er at programlederene prøver for mye. Hvorfor ikke bare være programledere for Idol? Trenger ikke noen "vittige" kommentarer (som ikke er morsomme) osv. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ja, haha - de prøver alt for mye på å være morsomme, noe de sjeldent lykkes med. :-p Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg gir blanke f i om de er morsomme eller ei. Storkoser meg hver gang nydelige Marte er i bildet Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Synest ikkje ho er så veldig mykje å skryte over, verken som programleiar eller til å legge auga på. Thomas og Harald er utvilsomt dei beste programleiarane Idol har hatt, alt etter har vore flaut og tragikomisk. For mykje prøve-å-være-artig-og-le-av-det-sjølv og eit snev av usikkerhet oppi det heile. Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Marte synes jeg er veldig bra. Kyrre derimot, han suger. Står og trykker mikrofonen opp i trynet på Jorun og spør hvorfor hun gråter. Makan til idiot. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Marte synes jeg er veldig bra. Kyrre derimot, han suger. Står og trykker mikrofonen opp i trynet på Jorun og spør hvorfor hun gråter. Makan til idiot.Er så enig. Han klarer rett og slett ikke å improvisere. Marte er flink, Kyrre passer ikke inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå