Dotten Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jan Fredrik Karlsen er tilbake, ellers er det tre nye fjes i juryen. Les om dem her: http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/idol2007/article935551.ece Hva er ditt inntrykk? Lenke til kommentar
kallekul Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 ganske trist juri, utenom Asbjørn. Han er drittfet Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Håper noen av de klarer å slenge litt dritt så det blir morsomt i år også! Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg har sansen for Jan Fredrik Karlsen, på bakgrunn av at han er blant de få interessante dommerne (sammen med Strzelecki og Milde) som har vært med i de tidligere norske utgavene. Jeg føler meg ganske sikker på at Asbjørn Slettemark føyer seg inn i denne klubben, og bidrar med ondskapsfulle, sarkastiske, og ikke minst faglige kommentarer. Det har værtet stort mangel tidligere ... De kvinnelige bidragene i juryen ser heller svake ut. Adrian kan sikkert glimte til en gang i blant, men jeg skulle helst sett et litt annet utvalg på den siden. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det blir fett med Asbjørn i juryen. Endelig en metalhead! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Tragisk jury, Jan Fredrik er greit. Men den juryen som var 1. sesong var best. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Er bare glad vi slipper juryformannen for de to siste sesongene. Hun var ikke bra. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Huff ja, Tone-Lise var ekkel, good riddance! Jan Fredrik og Asbjørn kan nok gjere det artig, dei to andre har eg ikkje mykje kjennskap til, men er alltid skeptisk. Kven skal være programleiarar? Håpar dei har kvitta seg med Kloppen og Bergh. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg ble også rimelig lei av det sure trynet til Tone-Lise etter hvert. "Og da er det jeg som bestemmer ...". Kven skal være programleiarar? Håpar dei har kvitta seg med Kloppen og Bergh. 8369835[/snapback] Marte og Kyrre skal lede Idol. Lenke til kommentar
kallekul Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Huff ja, Tone-Lise var ekkel, good riddance! Jan Fredrik og Asbjørn kan nok gjere det artig, dei to andre har eg ikkje mykje kjennskap til, men er alltid skeptisk. Kven skal være programleiarar? Håpar dei har kvitta seg med Kloppen og Bergh. 8369835[/snapback] Sjekk et av de andre innleggene i IDOL forumet Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Synst at det er bra at Asbjørn og Jan Fredrik er med nå i juryen, men dei to andre kunne ha byttet ut med nokon andre synst eg. Lenke til kommentar
Burn Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Det e jo ikkje kjekkt me en jury uten Tor.. Men den unke vel. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Må si at musikkjournalisten, han siste der, var bare best da... Seff mitt inntrykk, men ja, vi får nok se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå