ShaNickolas Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Misliker at adresse, navn å tlf nr ligger åpenlyst på nettet. Har klart å fjerne visse spor men ikke alle. Er det slik at jeg ikke har noe rett til å holde opplysningene skjult? Eller kan jeg kreve at ting blir fjernet? Endret 6. april 2007 av _Sha9ick_ Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Ser ikke helt problemet, ettersom dette gjelder bokstavelig talt alle. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Ser ikke helt problemet, ettersom dette gjelder bokstavelig talt alle. 8321317[/snapback] Problemet er at jeg ikke skal dukke opp på noen som helst måte når jeg googler meg selv eller tlf nr mitt! Det gjør jeg akkurat nå, selv ting jeg har slettet kommer opp Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg har et ekstranummer som er registrert skjult (detaljene er jeg ikke sikker på da en kamerat som jobbet på Spaceworld bestilte det til meg... egentlig uten at jeg visste om det) slik at ingen skal ringe til et delvis inaktivt nummer om de prøver å få tak i meg, og dette nummeret dukker ikke opp noen plasser under mitt navn. http://telenormobil.no/tjenester/hemmelignummer/ http://privat.telenor.no/telefoni/Tjeneste...mmelignummer.go Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Takker for svar Har fjernet meg fra alle tlf sider som jeg kan komme over nå. Samtidlig har jeg satt opp et gammelt nr jeg ikke bruker lenger som hovednr Så er det vist et selskap som heter TELCO som gir ut opplysinger til nettsider/opplysningen osv Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ta kontakt med findexa og be de fjerne deg fra katalogen o.l Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ta kontakt med din teleoperatør og be de fjerne ditt nr. fra internett.Du har mulighet for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå