Gå til innhold

Midtstilt signatur? Hvordan?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må legge til at sist jeg prøvde meg på "center" i signatur, så fikk jeg melding fra admin om at dette ikke var lov. Så jeg ville revurdert å bruke det, egentlig.

Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BBKode som lar deg stille farge/størrelse, samt lar deg lage lenker. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer i Diskusjon.no sitt design, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen. Merk at signaturer med upassende innhold blir fjernet uten varsel.

Edit: (Uff nå virka jeg veldig wannabe-mod. Det var ikke meninga, ville bare si fra. :p)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Jeg fikk også melding om at dette brøt med reglene, men jeg fikk raskt en ny melding om at de hadde gjort om retningslinjene til å tillatte midtstilling av signaturen. Dette var i midten av november 2006.

Vennligst fjern enhver form for justering i din sigantur, dette er ikke lov :)

Jeg henviser til retningslinjene punkt #12.

Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BBKode som lar deg stille farge/størrelse, samt lar deg lage lenker. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer i Diskusjon.no sitt design, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen. Merk at signaturer med upassende innhold blir fjernet uten varsel.

Han en fin dag, mvh

Ole Marius :)

Ikke tenkt mer på det, signaturen din brøt med retninglinjejne før vi endret de :) Nå er det lov med plassering av signatur, før var det ikke ;)

Mvh

Aalton

Endret av shadowlands
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...