Kjeksmestern Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Lurer på hvordan man får midtstilt signaturen på skjermen, istedet for at den starter på venstre side Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Bruker center-tagg: [center] Centered Text [/center] Centered Text Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Du kan også trykke på det jeg har markert før du skal poste! Får å nettopp finne slike koder Endret 6. april 2007 av Ljå Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Hadde helt glemt den BB-Code liste greia Takk takk! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Må legge til at sist jeg prøvde meg på "center" i signatur, så fikk jeg melding fra admin om at dette ikke var lov. Så jeg ville revurdert å bruke det, egentlig. Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BBKode som lar deg stille farge/størrelse, samt lar deg lage lenker. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer i Diskusjon.no sitt design, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen. Merk at signaturer med upassende innhold blir fjernet uten varsel. Edit: (Uff nå virka jeg veldig wannabe-mod. Det var ikke meninga, ville bare si fra. ) Endret 6. april 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Jeg fikk også melding om at dette brøt med reglene, men jeg fikk raskt en ny melding om at de hadde gjort om retningslinjene til å tillatte midtstilling av signaturen. Dette var i midten av november 2006. Vennligst fjern enhver form for justering i din sigantur, dette er ikke lov Jeg henviser til retningslinjene punkt #12. Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BBKode som lar deg stille farge/størrelse, samt lar deg lage lenker. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer i Diskusjon.no sitt design, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen. Merk at signaturer med upassende innhold blir fjernet uten varsel. Han en fin dag, mvh Ole Marius Ikke tenkt mer på det, signaturen din brøt med retninglinjejne før vi endret de Nå er det lov med plassering av signatur, før var det ikke Mvh Aalton Endret 7. april 2007 av shadowlands Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg