Dotten Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Viste du at Heroes har en egen online tegneserie? Den viser ting som skjer i kulissene som ikke blir vist i tv-serien. Du finner den i følgende link; http://www.nbc.com/Heroes/novels/novel_001.shtml Diskuter hva som skjer i tegneserien i denne tråden. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Aj aj aj, dette var nytt for meg. Takk for tipset; ser veldig bra ut Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 mitt problem med det der er Turner.. han kan bare tegne 2 personer.. 1 mann og 1 kvinne (og hiro ) her er en fin Gif som viser hva jeg mener Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Leste akkurat nr 28. Vi så jo at Lindermann hadde healing power (av planter) i forrige episode. Var det faren til Nathan og Peter vi så han med her? Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jepp, faren til Nathan og Peter er den gamle war buddyen til Linderman. Det var morsomt fordi det er tydelig at de tegnet etter A Clockwork Orange da de tegnet en ung Linderman. Lenke til kommentar
grwatz Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Tegneserien er OK den, på sitt vis. Det somm irrriterer pedant-meg er dog at der er visse ting i tegenserien som ikke stemmer helt med hva vi får å vite i TV-episodene (har ingen eksempler dessverre). (en annen ting er at pdfene man kan laste ned ser fubar ut i foxit reader :/ men jaja--- det går vel nok.) Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hei! Wikipedia tilbyr nedlastbare, grafiske noveller av Heroes. Klikk her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Bare lurer på en ting. Heroes er basert på en tegneserie. Hvor eksakt følger TV-serien tegneserien? Er det lagd en slutt på serien, eller er det bare lagd en ny historie ut av universet "Heroes"? Endret 8. mai 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
grwatz Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Vel, så vidt jeg har fått med meg er ikke Heroes basert på en tegneserie, men tegneserien er basert på TV-serien. Heroes er dog bygget opp som en typisk (amerikansk superhelt) tegneserie, med korte plot-arcs som knyttes opp til en lengre historie. mere her: http://en.wikipedia.org/wiki/Heroes_%28TV_series%29 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Okei. Så det er ingen fare for at tegneserien kan spolere noe? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Nei, det trenger du nok ikke være redd for. Det er tegneserien som er basert på tv-serien, så tegneserien er vel bare et ekstra suplement til historien som utspiller seg i serien. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Okei. Så det er ingen fare for at tegneserien kan spolere noe? 8570738[/snapback] jo, man får vite om characterer før de dukker opp i serien feks. men vil kanskje ikke kalle det spoilere. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hvis dere har lest siste del av tegneserien så avslører den bittelitte av handlingen etter siste episode. Lenke til kommentar
sigis0n Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Sikkert vert litt bedre vist de gikk ann å lese kva som sto der? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Sikkert vert litt bedre vist de gikk ann å lese kva som sto der? 8784289[/snapback] alle moderne browsere kan man zoome ut og inn. Og du kan laste ned pdf fila, og styre størrelsen der. (i Adobe) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 DC comics skal publisere Heroes .. http://forum.newsarama.com/showthread.php?t=122620 De skal jobber også med WOW.. men det blir under Wildstorm Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Noen som veit når det kommer ut? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 spennede, wildstorm har mye bra. Elsker Majestic fra wildstorm. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Finnes det en pakke med Heroes tegneseriene, er jo godt over 50 "blader" som har kommet ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå