Nevnarion Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Tror ikke noen dato er bestemt enda, vi får bare vente og se. Nrk3 har oppstart 3. september, så når datoen nærmer seg vil det nok komme mer info om sendeskjemaet. Lenke til kommentar
tevgyrt Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Noen som vet når de skal begynne å sende Heroes har nemmelig Heroes på dvd, men vil egentlig se med Norsk tekst for da får jeg med meg flere detaljer, men tror jeg ikke holder ut lenger. 9287660[/snapback] Her er programmet for den første uka med NRK3. Heroes starter mandag 3. sept. 20.45, med to episoder, forhåpentligvis tekstet på nynorsk. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Synes det er mange serier på NRK som fungerer flott med nynorsk. Kan ta for eksempel Stingers ( Politiagentane :!: ) og Heartbeat ( Med hjartet på rette staden ). Synes begge seriene passer bra til nynorsk, men så hadde jeg vel kanskje sagt det samme når det gjelder BM om jeg hadde sett de med bokmål Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Så nettopp reklame... Heroes på NRK1 begynner den 3. sept! Lenke til kommentar
tevgyrt Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Så nettopp reklame... Heroes på NRK1 begynner den 3. sept! 9378803[/snapback] Heroes sendes både på NRK3 og NRK1, bla. fordi NRK3 vil ha lav dekning i begynnelsen. Premieren er på NRK3, mandag 3. sept kl. 20.45. På NRK1 går det i reprise tirsdag 4. sept fra 23.15. Endret 29. august 2007 av tevgyrt Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Noen her som så Heroes på Nrk3 i går eller? Får ikke inn Nrk3 selv, så jeg fikk ikke sett, men er litt spent på om det var teksta på nynorsk eller bokmål Og ellers hva slags inntrykk folk fikk av Heroes på nrk. Lenke til kommentar
SebastiAnn Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Bokmål på Nrk3 i går. Fantastisk serie da elsket de to første episodene. Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Såg dei 2 første episodene som blei vist på Nrk1 og synst dette var steike bra serie som eg skal følge framover Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Nå er det noe maraton Heroes i helgen..3 episoder fredag og tre lørdag.(på NRK3).. nå ska jeg prøve å få familien hekta :!: Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Vi har just bestilt kabel-tv, men får det ikke før i slutten av måneden Gleder meg til å få NRK3, så jeg kan se Heroes på TV'en. Synes det er litt mer stas å følge med på TV-serier på TV'en, liksom. Digg at det er teksta på bokmål, og ikke nynorsk, da. No offence til noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå