Hamsterino Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Den er blant de mest populære i USA i allfall. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Har hørt NRK skal sende det jeg også ja. Vet ikke om vedkommende tullet eller ikke men hun sa at serien da kommer til å kallest "Heltane". Haha :-)"Kan eg komme over hjå dykkar og sjå Heltane?" Nynorsk er tøft! 8351321[/snapback] uff.. NRK på sitt beste.. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Om den kommer tekstet på spynorsk kan de like godt la være å sende den, those shitheads. De klarte jo å ødelegge BSG. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Om den kommer tekstet på spynorsk kan de like godt la være å sende den, those shitheads. De klarte jo å ødelegge BSG. 8586252[/snapback] Tror du VIRKELIG at NRK klarer å lavære å legge til spynorsk tekst på noen serie/filmer? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Svært til hat over NRK her da... Selv mener jeg at reklame er mye verre enn nynorsk (som jeg ikke har noe i mot). Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 ser heller på reklame 5 min istedenfor å kave meg igjennom en hel kveld med nynorsk.. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Eventuelt kan du lære deg engelsk. Så slipper du bry deg om subtitles. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Nå har vi enda en grunn til å hate NRK: - Heroes blir ikke vist på NRK1 eller NRK2, men i deres nye kanal: NRK3. Så hvis du har planer om å se Heroes på NRK3, så må du kjøpe en digital mottaker siden analoge signaler vil nå etter hvert bli faset ut. Med andre ord blir da NRK3 sendt via det nye bakkenettet. Som et plaster på såret blir det sendt reprise av sendte episoder på NRK1. Nå lurer jeg virkelig på hva som kommer til å skje med lisensen deres... Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Eventuelt kan du lære deg engelsk. Så slipper du bry deg om subtitles. 8620531[/snapback] er no ikke det av vi ikke kan engelsk da.. men at det teksten er så teit og plagsom at vi "tvigt" til å lese litt av den uansett hvor hardt vi prøver å lavære.. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Høres veldig bra ut med denne satsningen. Bare synd jeg er ferdig med sesong 1 og venter på 2en.. HDtv Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Høres veldig bra ut med denne satsningen. Bare synd jeg er ferdig med sesong 1 og venter på 2en.. HDtv 8916016[/snapback] noen som vet når sesong 2 kommer? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Sesong 2 er ventet å starte i USA 24. september. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Sesong 2 er ventet å starte i USA 24. september. 8917628[/snapback] Ok, det blir bra. Norge må jo alltid ligge minst en sesong bak på alle tv-serier. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Det med nynorsk er ikke noe NRK kan velge. De er pålagt å ha en prosentandel (tror det er 33,3%) på nynorsk for å dekke 'behovet' til hele landet. Men sant skal være sagt, det er IKKE gøy med nynorsk tekst, men hey, bare å høre etter i stedet det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Dette er ikkje ein diskusjonstråd for Heroes, til det finnes det mange andre tråder. Vennligst hald diskusjonen til emnet. Eit par innlegg er fjerna. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Fint at NRK endelig velger å sende en serie som Heroes! Synes NRK burde ha mere som Heroes, House, osv! Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Hva serien heter er egentlig ganske likegyldig for meg, men håper absolutt den blir tekstet på nynorsk. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Et lite spm. ang Heroes på NRK. Skal det hete "Heltane" der? (Har en kompis som sier at det er bekreftet at det skal hete det) Lenke til kommentar
SebastiAnn Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Noen som vet når de skal begynne å sende Heroes har nemmelig Heroes på dvd, men vil egentlig se med Norsk tekst for da får jeg med meg flere detaljer, men tror jeg ikke holder ut lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå