bonaqua Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Hei Har eit asus hovedkort. med ei lita chipset vifte på. den har tatt fulstendig feil. Har nå demontert den og ser at det ikkje går an å fikse vifta. Kan ei slik vifte kjøpes på f.eks chlas ohlson? hovedkort: Asus Mainboard S-939 nForce4 SLI ATX Dual PCI-E Audio GbLAN 2x1394 SATA Raid Endret 6. april 2007 av bonaqua Lenke til kommentar
thrml Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hei du.. Jeg hadde det samme hovedkortet og gikk til innkjøp av denne chipset kjøleren fra komplett : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303858 Men det skal ikke være noen fare at denne viften ikke går, en kamerat av meg kjører den fint uten at vifta går rundt han 0 problemer, men denne kjøleren er ikke minst lydløs men pass opp den stikker 5 cm opp fra hk pass på om skjermkort ikke kommer i veien osv. Lenke til kommentar
bonaqua Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 kan lignende ting kjøpes på chlas ohloson? ikkje ein gang komplett greier å få den ut til meg før påsken er over... Lenke til kommentar
thrml Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 kan lignende ting kjøpes på chlas ohloson? ikkje ein gang komplett greier å få den ut til meg før påsken er over... 8321093[/snapback] Du finner hvertfall ikke noe som passer på clash ohlson men hvis ikke pcen din tar reboot eller får bluescreen kan du vente den tar ingen skade av det er fortsatt kjøling der bare litt lite Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 kan lignende ting kjøpes på chlas ohloson? ikkje ein gang komplett greier å få den ut til meg før påsken er over... 8321093[/snapback] Nå veit jeg ikk hvor du bor, men mulig du har noen lokale databutikker? Datakjeden, Mamoz eller Digital Impuls? Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Sett ei vifte over til å blåse.Det klarer seg,hvis du ikke har klokket da. Lenke til kommentar
bonaqua Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 det holder med ei lita vifte over altså... hmmm... kanskje eg finner noko i rotet på jobb. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ja,det holder med ei vifte,men ville nok vurdert å montere denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå