Korka Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Veldig Off Topic men kondolerer med Bestefaren din Nessie.. 8331774[/snapback] takk, det går bra men det er litt trist God mann han Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Glemte The Ladykillers. 8323538[/snapback] Håper det er snakk om den gamle versjonen og ikke den grusomme Coen-versjonen? Endret 8. april 2007 av tjalla Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Den nye er virkelig dårlig og ikke morsom på en eneste måte. Tror ikke Coen kan lage en dårligere film enn dette. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 The italian job Catch me if you can <-- er dritbra Jackie Brown <-- kan være litt kjedlig iblant men alt i alt dritbra. "AK-47. The very best there is. When you absolutely, positively got to kill every motherfucker in the room, accept no substitutes. " Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Lock stock & two smoking barrels må anbefales, minner litt om Snatch Ellers liker jeg veldig godt The Italian job, Oceans 11 og Jackie brown... Oceans 12 var ikke noe bra syns jeg Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Oceans 12 var ikke så bra, men etter å ha sett den nærmere 5 ganger ble den litt morsom, men oceans 11 eier! Lenke til kommentar
agrsiv Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) The Sting, aka Stikket på norsk. Fantastisk. Ang Oceans Twelve, så var jo ikke det ment som en Oceans film, derfor den ikke er på nivå med Eleven. Men Thirteen er laga som en Oceansfilm, noe som gjør meg sikker på at den blir dritrå. Endret 8. april 2007 av agrsiv Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 The Sting, aka Stikket på norsk. Fantastisk. Ang Oceans Twelve, så var jo ikke det ment som en Oceans film, derfor den ikke er på nivå med Eleven. Men Thirteen er laga som en Oceansfilm, noe som gjør meg sikker på at den blir dritrå. 8334810[/snapback] kan du forklare hva du mener med "ikke ment som en oceans filmer" Lenke til kommentar
agrsiv Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 jepp. det var en manusforfatter som skrev det manuset, men hadde ikke tenkt på det som en oceans film, bare en film med den handlingen. men så fant produsenten/regisørren eller whatever manuset og å bare byttet ut navn på karakterene og gjør den om til en oceans film. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Confidence (2003) er en kandidat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå