Gå til innhold

Anbefal meg svindler-filmer

Speik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Criminal

Basic(ikke akkurat svindel, men noe av det samme)

Welcome to collinwood er jo genial

Whole nine(og ten) yards er jo også utrolig gode, men ikke akkurat i den sjangeren, litt da.

The Italion Job?

8322024[/snapback]

Ja den er jo diggbar <3

Finnes mange gode...

RONÌN er noe lignende med mange gode skuespillere(2 da xD)

Finnes jo utrolig mange gode filmer i denne sjangeren

Endret av pessimisten
Lenke til kommentar
Jackie Brown og Matchstick Men. Likte ikke sistnevnte så godt selv, men mange andre er uenig, så det er meget mulig den passer for deg.

8322211[/snapback]

Jeg synes den var veldig underholdende, f eks. Uansett verdt å se for å gjøre opp sin egen mening, kanskje spesielt hvis man ikke har sett Nick Cage i annet enn Gone in 60 Seconds og The Rock.

Lenke til kommentar

The Sting er tidenes. Seriøst. Tidenes.

Anmeldelsen min fra desember:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
The Sting (1973)

Ocean's 11 kan legge seg. Confidence kan legge seg. The Italian Job er fortsatt god, men herrekristus som The Sting rocket. Jeg har aldri i mine 19 år blitt så underholdt som med denne filmen. Robert Redford er sjarmerende, Paul Newman er hysterisk og manuset er uten tvil det beste jeg har vært borti. Musikken, stemningen, dialogen, alt var perfekt. Jeg levde ikke på 30-tallet, men hvis alle var like kule som i denne filmen, så vurderer jeg å besøke.

Jeg anbefaler denne filmen til samtlige mennesker på jorden, og hvis du ikke lar deg underholde av denne, så er jeg ikke interessert i å være vennen din.

10/10.

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Enig med Steffy. The Sting er tidenes svindlerfilm. Alt med filmen er så nærme perfekt som det går an. Stemningen, musikken, skuespillet, historien etc...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...