Speik Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Vil gjerne vite navnet på gode svindler-filmer som The Sting og Ocean's Eleven. Takk. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Catch Me If You Can er en grei svindlerfilm. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jackie Brown og Matchstick Men. Likte ikke sistnevnte så godt selv, men mange andre er uenig, så det er meget mulig den passer for deg. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg likte "Heist" med Gene Hackman. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Criminal Basic(ikke akkurat svindel, men noe av det samme) Welcome to collinwood er jo genial Whole nine(og ten) yards er jo også utrolig gode, men ikke akkurat i den sjangeren, litt da. The Italion Job? 8322024[/snapback] Ja den er jo diggbar <3 Finnes mange gode... RONÌN er noe lignende med mange gode skuespillere(2 da xD) Finnes jo utrolig mange gode filmer i denne sjangeren Endret 6. april 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Foolproof faller vel inn i den kategorien. Sneakers After the Sunset faller vel også delvis inn under den kategorien... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jackie Brown og Matchstick Men. Likte ikke sistnevnte så godt selv, men mange andre er uenig, så det er meget mulig den passer for deg. 8322211[/snapback] Jeg synes den var veldig underholdende, f eks. Uansett verdt å se for å gjøre opp sin egen mening, kanskje spesielt hvis man ikke har sett Nick Cage i annet enn Gone in 60 Seconds og The Rock. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Basic sugde hyttepenis. Oceans Eleven, Catch me if you can og The Italian Job (både '69 og '03) er alle gode filmer. Jeg gleder meg til både The Sting og Jackie Brown som jeg ikke har sett enda. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) The Sting er tidenes. Seriøst. Tidenes. Anmeldelsen min fra desember: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor The Sting (1973) Ocean's 11 kan legge seg. Confidence kan legge seg. The Italian Job er fortsatt god, men herrekristus som The Sting rocket. Jeg har aldri i mine 19 år blitt så underholdt som med denne filmen. Robert Redford er sjarmerende, Paul Newman er hysterisk og manuset er uten tvil det beste jeg har vært borti. Musikken, stemningen, dialogen, alt var perfekt. Jeg levde ikke på 30-tallet, men hvis alle var like kule som i denne filmen, så vurderer jeg å besøke. Jeg anbefaler denne filmen til samtlige mennesker på jorden, og hvis du ikke lar deg underholde av denne, så er jeg ikke interessert i å være vennen din. 10/10. Endret 6. april 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Faen da. Fælt så mange som skulle anbefale og rose den opp i skyene. Nå må jeg bare få sett den. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Tja.."Dirty Rotten Scoundrels" må vel kvalifisere som en svindlerfilm. Morsom er den også. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Glemte The Ladykillers. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Enig med Steffy. The Sting er tidenes svindlerfilm. Alt med filmen er så nærme perfekt som det går an. Stemningen, musikken, skuespillet, historien etc... Lenke til kommentar
Speik Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Criminal kostet bare 49 kr på CDON, så nå er den og The Italian Job bestilt. Enig med Steffy når det gjelder The Sting. Selve definisjonen på klassiker! Endret 7. april 2007 av Speik Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Stemmer for Oceans og Matchstick men... BTW: oceans thirteen kommer snart! Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Veldig Off Topic men kondolerer med Bestefaren din Nessie.. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 BTW: oceans thirteen kommer snart! 8331581[/snapback] Uffda, det var jo trist. Blir det et forferdelig søl av en skikkelig møkkafilm slik som Oceans 12 eller kan vi håpe på noe som ligner mer på Oceans 11? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå