Firvulag Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 er det mulig noen plasser å pre-order Pokemon til ds som kommer ut snart? sjekka amazon men det var bare for US residents. jeg så at flere spill der ikke var tilgjengelig for kjøp fra utlandet. noen andre butikker som er "snillere" ? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hva med Play-Asia? Har japansk Pokemon Diamond jeg Kan kanskje ta en titt her: www.pokemon.no/forum Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 japansk funker dårlig:P ser mye japansk anime men kan bare få ord:P Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Ta en titt på gamestop frakten koster enn del men Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 www.videogamesplus.ca Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Sistnevnte kan anbefales på det sterkeste av meg og mange andre på forumet! Lenke til kommentar
benyeah Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 videogamesplus.ca er veldig bra! superrask levering. var faktisk en annen fyr på forumet her som tipsa meg om den siden - og jeg takker han nå. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hva med Play-Asia?Har japansk Pokemon Diamond jeg Kan kanskje ta en titt her: www.pokemon.no/forum 8320925[/snapback] Er det ikke japansk skrift? Eller er det valgfritt? Lenke til kommentar
Strongbow Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Velg VG+ Det tar bare 3-4 dager før spillet havner oppi postkassen din og du unngår toll tillegg. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hva med Play-Asia?Har japansk Pokemon Diamond jeg Kan kanskje ta en titt her: www.pokemon.no/forum 8320925[/snapback] Er det ikke japansk skrift? Eller er det valgfritt? 8321688[/snapback] Japansk skrift jo Synes ikke teksten i Pokemon spillene har så veldig mye å si, har blitt godt vant til å spille det på japansk nå. Konge spill Lenke til kommentar
benyeah Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Haha, teksten har jo veldig mye å si. Hvis ikke skjønner man jo ikke hva som skjer. OK, man kan SE hva som skjer, men man får jo ikke med seg noe særlig av historien. Og spesielt siden dette er et helt nytt område med nye ting å oppdage, så er det viktig med tekst. Hvis ikke skjønner man jo ikke hva man skal gjøre. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 glømte å nevne at det er gratisk frakt hvis man forhånds bestiller det fra www.videogamesplus.ca Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Tror kanskje du blander litt her. Det er ikke gratis frakt, men de får den unna tollen for deg! Lenke til kommentar
Strongbow Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jo, det er gratis frakt på Pokemon D/P på VG+ om man forhåndsbestiller. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Tror kanskje du blander litt her. Det er ikke gratis frakt, men de får den unna tollen for deg! 8322598[/snapback] se her da din (..sensurert) Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Psh... Kjeften! Trodde du mente generelt fra VG+, og der er det ikke gratis frakt Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 www.videogamesplus.ca 8321488[/snapback] det ble 2 pokemon spill og elite beat agents derfra ja ^^ en kompis av meg bestilte PS3 derfra og fikk den 1 uke før release her. og på pakken sto det at verdien var 200 kr så ble ikke toll Lenke til kommentar
mESA Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Jeg vil bare være sikker. Pokemon P/D er engelsk tekst på www.videogamesplus.ca ? Det er gratis frakt og de kan fjerne tollen? Hvor mye blir det da? 350 bare? Eller? Endret 7. april 2007 av MeSa Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ja med engelsk tekst. Skal du ha begge blir det da 544,- NOK inkludert frakt, og du slepper tollen. Hvis du bare skal ha et av spilla vil hver får seg koster 266,- NOK inkludert frakt og du slepper tollen da også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå