Blackburn_Forever Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg er ute etter en tjeneste som er lignende google analytics. Men jeg vil gjerne ha en som jeg kan implementere på nettsiden, slik at alle kan se statistikken. Jeg tenker da på statistikk som antall besøkende denne dag, denne uke, denne mnd, dette år. Osv. Har leitet meg grønn, men finner bare slike som bare jeg selv kan se på og ikke legge ut på siden. Noen som vet om noe som er brukbart? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Kva er poenget med å vise fram statistikken til alle og einkvar? E-penisopplegg? Lenke til kommentar
Blackburn_Forever Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Takk for ett meget konstruktivt svar. Jeg spurte om noen visste om en slik tjeneste, hvorfor svare viss du ikke gjør det? Endret 6. april 2007 av Blackburn_Forever Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Takk for ett meget konstruktivt svar. Jeg spurte om noen visste om en slik tjeneste, hvorfor svare viss du ikke gjør det? 8321028[/snapback] Chill. Lurte berre på kva motivet er for å vise statistikken offentlig. Ser liksom ingen umiddelbar fordel med dette, så eg vart nysgjerrig. :--) http://awstats.sourceforge.net fungerer vel? Lenke til kommentar
Blackburn_Forever Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Nei det kan du forsåvidt si! Lager siden for fotballklubben min, og de gav beskjed at de gjerne ville ha det slik på siden! Så thats why Takk for link, ska teste den ut! Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Man har jo StatCounter. Lenge siden jeg har prøvd det, men det tilbyr i hvert fall (om ikke mer) visning av enten antall sidevisninger eller antall besøkende for almenheten (++ mye mer for admin). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå