jeeeez Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Hei hei Jeg har MANGE serier på hardisken som jeg vil ha litt orden på. Se bilde; Jeg ønsker at alle skal ha 101-107 foran filnavnet, pluss ha episode navnet på den aktuelle episoden etter nummeret. Hvordan kan jeg få til dette? Setter stor pris på alle svar! EDIT: Vil bare legge til at dette bare er et eksempel, har MANGE andre serier jeg gjerne vil gjøre det samme på Endret 6. april 2007 av Blablaa Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hei heiJeg har MANGE serier på hardisken som jeg vil ha litt orden på. Se bilde; Jeg ønsker at alle skal ha 101-107 foran filnavnet, pluss ha episode navnet på den aktuelle episoden etter nummeret. Hvordan kan jeg få til dette? Setter stor pris på alle svar! EDIT: Vil bare legge til at dette bare er et eksempel, har MANGE andre serier jeg gjerne vil gjøre det samme på 8320747[/snapback] IrfanView skulle vel fikse dette. Last ned, installer, start programmet, og trykk B....så finner du ut av resten selv. Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå