DE1 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Heisann! Fikk vite nå i påsken at jeg har fått jobb på Statoil bensinstasjon på Gjøvik. Skal foreløpig jobbe annenhver søndag, 8 timer. Noen som har noe erfaring herifra..? Mye dritt i helgene? Veit ikke om det blir sen- eller tidlig vakt. Dag-Erik Endret 7. april 2007 av DE1 Lenke til kommentar
V_B Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Du burde kanskje endre litt på navnet på posten, kanskje "Erfaringer som ansatt i Statoil? (Bensinstation). Tror dette er som alle andre jobber der man må yte kundeservice, vil anta at søndager er en rolig dag og det sikkert er helt ok å jobbe på. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Du burde kanskje endre litt på navnet på posten, kanskje "Erfaringer som ansatt i Statoil? (Bensinstation). Tror dette er som alle andre jobber der man må yte kundeservice, vil anta at søndager er en rolig dag og det sikkert er helt ok å jobbe på. 8325779[/snapback] Endra nå. En kamerat som jobber der (en annen statoil, annen by) hadde 85 på ukedager og 105 i helgene tror jeg det var. Isåfall er det jo veldig kjekt å jobbe søndager da.. Er litt skeptisk på kveldene der. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Tror ikke det er noe å være skeptisk til, du møter sikker masse hyggelige folk! Den eneste faren er vel kanskje det at det kanskje kan være litt lite å gjøre til tider, men jeg skal ikke si noe sikkert ettersom jeg aldri har jobbet på en slik plass selv! Men jobb er jobb, jeg hadde tatt den! =) Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Hehe, forelpøpig er det en del varepåfylling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå