ReVolvolution Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hei. Etter at pcen min sto på i lengre tid, som ble avbrutt av et strømbrudd, så starter ikke harddiskene mine igjen. Alt annet i pcen fungerer. Det er snakk om 2 eldre WD Caviar disker på 120, og 250 GB. Harddiskene gir ikke lyd fra seg, og kommer ikke opp i bios. Noen som kan hjelpe meg? Den som finner ut av det får seg en kos - Bernt Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 De er selvfølgelig kobla. Det kan være noe defekt i hovedkortet eller PSU eller harddiskene dine siden det var strømbrudd. Du skal jo ikke bare dra ut ledningen heller på dataen da kan det oxo gå i stykker. Det jeg ville prøvd først er en annen PSU og hvis den virker der kan du prøve dine harddisker i en annen data virker de der er det garantert hovedkortet som har tatt kvelden. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Heisann, og takk for svaret! Pcen fungerer ypperlig med en annen harddisk.. Jeg bruker denne pcen akkurat NÅ til å skrive dette innlegget med, så jeg tviler egentlig på at det er mer en harddiskene som har tatt kveld.. Men som sagt, kan jeg selvfølgelig prøve med en annen PSU. Bernt Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Prøv de i en annen maskin, evnt andre molex kontakter. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Har prøvd dei i annen pc nå uten hell.. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Har prøvd dei i annen pc nå uten hell.. 8340798[/snapback] en hvor gammel er den da? Kan være garanti på den enda.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå