Arsenal_RULES Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Greit, du har kommet inn i fellen min, men du kan selv velge om du vil bidra eller ikke. Har altså 4-uker igjen på folkehøyskolen min, og planlegger å lage min siste film, før jeg er ferdig der. Den skal jo såklart bli det beste jeg har laget, og i den sammenheng, har jeg altså skrevet mitt eget manuskript, er nesten ganske fornøyd. Og det er der du min kjære medborger kommer inn, jeg trenger så sårt inspirasjon til hvordan jeg skal avslutte denne smørjen, så om du er intressert, ta og les manuset, det er kun på fattige 10 sider (standard format), så det skulle gå ganske fort. ------------------------------------------------------------------------------------ Men om du ikke orker eller har fantasi nok til å hjelpe meg med slutten, fortell meg gjerne hva du synes om manuskriptet, hater du det, liker du det, eller noe i mellom det kanskje? All respons blir tatt imot med åpne armer. Endret 6. april 2007 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hvis du hadde tatt deg tiden til å laste det opp uten slike rare bokstaver (æ,ø,å blir rare) så tar jeg meg gjerne tiden til å lese det Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Fikser på det, to sekunder... Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Takker for all responsen.... Jaja. Endret 7. april 2007 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå